2011. augusztus 3., szerda

2. évad 1. fejezet

Itt is van az 1. rész a 2. évadból. Remélem, hogy nektek tetszeni :) Várom a komikat, hogy milyennek gondoljátok :) Jó olvasást! :)7 hónap. 7 hónapja vagyok New Yorkba, távol mindenkitől. A szüleimtől, a barátaimtól, Krisztiántól.  Az elején nagyon egyedül éreztem magam, elveszetnek, hiányzott mindenki.  Anyáékkal, Tomival, Dorinával, rengeteget beszélek az interneten keresztül, de az nem ugyan az. Krisztiánnal nem beszéltem az óta, de az interneten, nyomon követtem őt. Érdekelt, hogy mi van vele. Hívott párszor, de miután egyszer sem vettem fel, feladta. Tomitól megtudtam, hogy nagyon haragszik rám és, hogy óriásit csalódott bennem. Szomorú voltam ez miatt, gondoltam, hogy ez lesz.
Szerencsére nem voltam sokáig egyedül, hiszen már a 2. napon megismerkedtem egy lánnyal, akivel aztán közösen béreltünk egy lakást Manhattanbe. Őt Taylor-nak hívják, sminkes, kicsit őrült csajszi, egyedüli stílussal, de én imádom. Egész jól kijövünk egymással. Persze van már pár más barátom is itt, de ő az, akiben sikerült megbíznom.
Egyszer elmentem egy sráccal randizni. Helyes volt, meg minden, de amikor már kicsikét komolyabbra fordult volna a dolog, rájöttem, hogy nekem ez még nem megy, mert még mindig Krisztiánt szeretem. Azt hittem, hogy már túlléptem rajta, de akkor döbbentem rá, hogy igazából még nem. Próbáltam őt elfelejteni, Taylorral rengeteget jártunk bulizni, és egyik ilyen este megismerkedtem egy fiúval, Ryannel. 24 éves, színész, helyes, jóképű, vicces, aranyos.  Elhívott randizni, én pedig belementem, aztán az lett belőle, hogy már 3 hónapja együtt járunk. Úgy érzem, hogy most már tényleg túlléptem Krisztiánon. Szeretem őt, de nem vagyok belé szerelmes. Azt tudom, hogy soha nem fogom őt teljesen elfelejteni, és nem is akarom, hiszen egy nagyon fontos személy az életembe.
Azt, hogy úgy döntöttem eljövök Magyarországról, nem bántam meg, hiszen nagyon tetszik ez a hely, imádom a modellkesét, de iszonyatosan nagy honvágyam van, így nemsokára haza fogok menni pár hétre.

                                                           

Anyuéknak is nagyon hiányzok már, és ők is nekem. Ryannek már mondtam, és megegyeztünk, hogy eljön velem, aminek nagyon örültem.
Most viszont nem sokára készülődnöm kellene, mert ma lesz a húga 18. szülinapja. A buli egy klubba lesz fél 10-től, most pedig már 7 óra. Elmentem lefürödni, aztán megkértem Taylort, hogy csinálja már meg a sminkemet, majd felvettem a ruhámat. Miközben Ryanre várakoztam, Taylorral beszélgettünk. Úgy volt, hogy ő is megy valahová, de nem érzi jól magát így itthon marad. Nem sokára aztán csengettek, elköszöntem tőle, és lementem.
- Szia. – köszöntem Ryannek.
- Szia, kicsim. Iszonyatosan szexi vagy.– csókolt meg.
- Köszönöm. - mosolyogtam.
 - Mehetünk? – nyitotta ki nekem az autója ajtaját, én pedig beültem.
                                                       
                                             

 - Milyen napod volt? – kérdezte.
- Hm, unalmas. Neked?
- Forgattunk.
- Aha, értem.
Az úton beszélgettünk még, de aztán megérkeztünk a helyre, és bementünk. Elég menő klub volt, sokan voltak. Mi megkerestük Rachelt, felköszöntöttük, és odaadtuk neki az ajándékát, amit megköszönt, majd odatett a többi közé.
Az este az jól tel, ahhoz képest, hogy nem sok mindenkit ismertem itt, jól éreztem magam.
Nem tudom mikor, de valamikor éjszaka 3-kor mehettünk el. Ryanhez mentünk, ahol levetkőztünk, és mindketten ágyba dőltünk, majd el is aludtunk.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése