2011. augusztus 20., szombat

2. évad 20. fejezet

Egyébként sokat gondolkoztam azon, hogy feltegyem-e ma a részt, mivel tegnap272-en nézték meg az oldalt, és abból 1(!) komit kaptam csak, ami nagyon-nagyon rosszul esett. Ha nem tetszik a sztori mondjátok meg, javítok rajta, ha tetszik akkor azt írjátok le, csak írjatok! Bármit...

Amikor odaértünk, akkor Lola és Gábor már ott voltak.
- Sziasztok. – köszöntünk nekik.
- Sziasztok. – köszöntek ők, is majd Lolával megöleltük egymás, Gábortól pedig kaptam egy puszit, a srácok pedig lepacsiztak.
- Mizu veletek? Milyen volt New York? – kérdezte Lola.
- Jó, nagyon jó. – válaszolta Krisztián, én pedig bólogattam, hogy egyetértek.
- Zsír. Bence? Nem veletek jött?
- Nem, még ment Alexandra-ért. – szólt közbe Tomika.
- Ja, értem. Akkor várjuk meg őket. Addig rendeljünk, mondjuk valamit inni. – ajánlotta Gábor, mi pedig helyeslően bólogattunk, és elindultunk a bár felé. 
Rendeltünk ilyen alkoholmentes italokat, aztán kikértük a cipőket, majd megérkezett Bence is a barátnőjével.

                                             

- Sziasztok, bocsi, hogy késtünk.
- Semmi gond. – mosolygott Linda.
- Szia. Mi még nem ismerjük egymást. Viki vagyok, Krisztián barátnője.  – léptem elé, majd kezet nyújtottam. Jó volt újra kimondani, hogy Krisztián barátnője, hogy hozzá tartozom, ő pedig hozzám. Ez boldogsággal töltött el.
- Szia, én Alexandra. Örülök, hogy megismerhetlek. – mosolygott. Egész szimpatikus volt.
- Oh, én is. – bólogattam, majd aztán ők elmentek kikérni a cipőket, aztán kezdetét vette a játék.
Kettőt játszottunk, egyszer mindenki a párjával, aztán pedig lányok a fiúk ellen. Krisztiánnal mi harmadikak lettünk, a lányokkal pedig elsők. Levertük a fiúkat, a játék végére pedig még Alexandrával is jóba lettünk. Miután befejeztük a játékot, úgy döntöttünk, hogy elmegyünk egy bárba, csak úgy iszogatni. Kimentünk a WestEnd-ből, és csak sétáltunk a városba, mígnem találtunk egy helyet, ahová beültünk.  Egész jó hely volt, ilyen piros színekkel, és nagy boxokkal, ahová le lehetett ülni. Ott sokáig elbeszélgettünk, jó volt végre velük lenni. Hiányoztak. Végig néztem a társaságon, Tomika hozta a szokásos formáját, Bencével értetlenkedtek, bár mintha Linda mellett kicsit kezdene megkomolyodni. Linda, Alexandrával beszélgetett valamiről, Lola és Gábor pedig Tomikaékon nevettek.

                                        

- Minden rendben? - karolta át a derekamat Krisztián.
- Igen. – néztem rá mosolyogva. – Csak azon gondolkoztam, hogy olyan jó végre itt, veletek. Hiányoztatok.
- Szeretlek. – puszilta meg az arcom.
- Én is téged. – mondtam, majd megcsókolt.
Egy kicsit még ott voltunk, mi is bekapcsolódtunk a beszegetésbe, de aztán kb. fél 12 fele mindenki úgy döntött, hogy ideje haza menni. Elköszöntünk egymástól, haza vittük Tomiékat, majd mi is haza mentünk. Ott közösen lezuhanyoztunk, aztán bebújtunk az ágyba. Odabújtam Krisztiánhoz, fejemet a vállgödrébe fúrtam, ő pedig átölelt.
- Holnap megyek haza, jó? – kérdeztem még mielőtt elalszok.
- De ugye nem maradsz sokáig?
- Nem. – mondtam kuncogva. – Pár napig, csak. Tudod, őket is régen láttam már.
- Tudom-tudom. – helyeselt.
Még adott egy utolsó puszit a fejemre, aztán mindketten elaludtunk. 

4 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    En meg kb. csaj egy hete ismertem meg a blogot,de mar teljesen elolvastam.Nagyon tetszik a tortenet,de oszinten neha tehetnel bele nehany ujdonsagot,de meg egyszer mondom mar igy is nagyon jo:))
    Amugy mar en is akartam blogot irni,de sose jutott eszembe jo tortenet..meg nem is tudom:/
    Nagyon jo a blogod,csak igy tovabb^^

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm, örülök, hogy tetszik :) Remélem továbbra is fogsz írni :)
    Szeirntem nyugodtan megpróbálhatod a történet írást :)

    VálaszTörlés
  3. halííííí. :D olvasom ám a blogot, csak mindig röptében, de a tetszikre mindig rányomok. :D
    nem győzöm mondani hogy szuper, de mostanság nem nagyon bővelkedik izgalmakban. :/ :)
    egyébként tökjó hogy Krisz megint együtt van Vikivel meg minden. :DDD
    egyébként én épp arra gondoltam a múltkor, hogy az én blogom mikor fogja megérni a második évadot, és hogy ez is milyen régen fut már... mennyi minden történt benne, te jó ég. :DDD
    Kedvenc blog, ezt tudnod kell. :DDD
    asszem ennyi most így hirtelenbe. :D
    ui.: egyébként meg hajrá. :D eszedbe ne jusson abbahagyni vagy valami. :D

    VálaszTörlés
  4. szia :D
    oh, köszi :D tök jó, hogy nyomtok a tetszik-re meg minden, mert ha az nem lenne néha zt hinném senki nem olvassa a blogot.. :DD
    lesz izgalom .. nemsokára .. kicsit még bírjátok ki :D
    fhú hát a te blogod az még eléggé az elején van :D de imádom azt is :D mindig elolvasom ..
    nem akarom abba hagyni, mert élvezem :D csak lehet nem mindiglesz mindennap rész :P
    most még nyáron tuti lesz, de lehet majd ha elkezdődik a suli akkor nem .. attól függ, hogy fogom bírni :D

    VálaszTörlés