2011. május 30., hétfő

58. fejezet

Itt is van :) Köszönöm a tegnapi-mai komikat :) Nagyon-nagyon jól estek:) Remélem, hogy ez is fog tetszeni :P 






Egy kicsit még ott voltunk a nappaliba, majd Krisztián felállt velem, és az ölébe bevitt a szobájába, közben egy kicsit se távolodtunk el egymástól. Gyengéden ráfektetett az ágyára, majd fölém hajolt és tovább folytattuk heves csók csatánkat. A kezével végigsimított a combomon, s érintésére végig ment bennem egy, egyfajta bizsergés. A légzésem egyeletlen lett és a szívem majd kiesett a mellkasomból. Az ereimben érezni lehetett a dübörgést, a gyomromat pedig valami furcsa és jó érzés kerítette körbe. Levegőhöz jutva, elváltunk egymástól, Krisztiánra néztem, aki vággyal telin nézett vissza rám, s levetette a felsőmet, majd a sajátját is és immár csupasz felsőtesttel borultam rá, újabb csók csatába indulva. Megéreztem, hogy hátamon végigsimít, s erre egy rövid libabőr szaladt át rajtam. Bőrünk összeérve, csak forrósodott, és egyre jobban eluralkodott rajtunk a vágy. Két karomat hátra támasztotta, és nyakamat kezdte el forró csókjaival elhalmozni. Lágy érintésére, egyre fokozódott bennem a vágy, és erre egy halk nyögés hagyta el a számat. Hangosabban vettem a levegőt, s önkéntelenül is ajkaimba haraptam. Arcomat végighalmozva csókjaival, a számhoz ért, s szenvedélyesen beleharapott, majd zihálva, szétválva egymástól, mellkasomon folytatta. Éreztem, hogy kezd megszűnni körülöttem a világ, és már csak Ő és én léteztünk, itt és most .

Amikor felébredtem, azt vettem észre, hogy már sötét van, aztán amikor körülnéztem, láttam, hogy Krisztián nincs a szobába. Gondoltam biztos kiment valamiért. Kinyújtózkodtam és visszafeküdtem, majd amikor eszembe jutott a délután, elmosolyodtam. Varázslatos volt,tele gyengédséggel, szenvedéllyel és legfőképpen szerelemmel. Krisztián végig gyengéd volt, oda figyelt, hogy ne csak magának okozzon örömet, de elsősorban nekem, és sikerült is neki. Életem legszebb pillanata volt, azzal a személlyel, akit mindennél jobban szeretek.
Egyszer csak nyílt az ajtó, és belépett rajta Krisz. Csak egy farmer volt rajta. Amikor észre  vette, hogy fel vagyok, elmosolyodott, odajött hozzám, és lefeküdt mellém.
- Szia. – adott egy puszit a számra. – Jól vagy?- kérdezte.
- Igen. A lehető legjobban. Csodálatos volt, köszönöm. – simítottam végig az arcán.
- Te voltál csodálatos. – csókolt meg. Annyira szeretlek. – mondta miután elváltunk egymástól.
- Én is téged kicsim. – mosolyogtam. – Egyébként hány óra? Már régóta fel vagy? 
- Már 5 óra múlott, és én kb. 20 perce keltem. – válaszolta. – Amúgy, nem vagy éhes? 
- De, kicsit. – bólogattam. 
- Megnézem, van-e valami kaja, ha nincs, akkor rendeljünk, vagy menjünk el valahová? – kérdezte.
- Rendeljünk. 
- Rendben. Akkor mindjárt jövök. – adott még egy puszit a számra, majd kiment a konyhába. Amíg kint volt, én megkerestem a bugyimat és felvettem. Mivel az ingem a szoba másik végében volt, ezért felvettem az ő felsőjét, majd az ágyon vártam, hogy Krisztián visszajöjjön. Pár perc múlva nyílt is az ajtó és belépett rajta. Én kérdő szemekkel néztem rá.
- Hát nincs sok minden itthon. Akkor jó lesz úgy, hogy most rendelünk, egy pizzát mondjuk, holnap délelőtt pedig elmegyünk vásárolni? Mert, ha Tomikát küldjük holnap akkor gumicukrot fogunk enni energiaitallal. . – jött oda hozzám. 
- Nekem jó lesz. Csak gyorsan, mert mindjárt éhen halok. – kuncogtam. 
Krisztián ismét kiment a konyhába, és megrendelte a pizzát, majd visszajött hozzám.
- Kb.  20 perc és itt van. – mondta, majd bebújt mellém, én pedig szemből az ölébe ültem.
- Olyan jó most itt. Legszívesebben már egész nap fel sem kelnék innen. 
- Ha ezt akarod, akkor nem kell felkelnünk. – nevetett. – Nekem ma már nincs dolgom. – simított ki egy haj tincset az arcomból. – Nézhetünk filmet, ha gondolod. Van kedved? – kérdezte, én pedig csak bólogattam, ő pedig megcsókolt. 
- Választhatok én filmet? – kérdeztem, miután szétváltunk egymástól. 
- Igen, csak ne valami drámásat jó? – kérte, mire én bólogattam, majd átszaladtam Tomika szobájába, mivel neki vannak jó filmjei.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése