2011. május 27., péntek

55. fejezet

Pár perc múlva megérkezett Dorina, rendelt magának, majd oda jött hozzám.
- Szia. – köszöntem neki.
- Szia. Ne haragudj, hogy késtem, régóta vársz? – kérdezte miközben leült.
- Nem dehogyis. Nem régen jöttem. – válaszoltam.
- Akkor oké. – mondta, és megköszönte a teáját, amit éppen kihoztak. – Na mesélj.  Miért léptél le tegnap olyan hamar?
- Ahj, olyan hülye vagyok. láttad azt a fiút aki velem volt? – kérdeztem.
- Aha, de csak pár pillanatra. Ott voltatok a bár pultnál.
- Ott ültem egyedül, amikor oda jött és elkezdett nekem ott jó pofizni, egyébként Márknak hívták. Meghívott egy italra, aztán meg még egyre, és fogalmam sincs ittunk pár pohár koktélt. Utána meg elhívott táncolni, én nem akartam először, de végül mégis elmentem vele. Táncoltunk meg minden egész jó volt, amikor meg már menni akartam megcsókol. – mondtam el, Dorina pedig a végére már kimeresztett szemekkel nézett rám.
- Hogy micsoda? – kérdezte. – Visszacsókoltál?
- Úristen, dehogyis. Azonnal ellöktem. Elmondta, hogy azt hitte van esélye, de felvilágosítottam, hogy én mást szeretek, erre meg elment. Utána fogtam magam elköszöntem tőletek és haza is mentem.
- Krisztiánnak elmondod?
- Igen. Lelki ismeret furdalásom van, hiszem még csak el se mondtam Márknak, hogy barátom van, hagytam, hogy ott flörtöljön velem. – sóhajtottam.
- helyesen teszed szerintem is, különben, ha nem mondanád el, akkor még, ha nem is csináltál semmit, rossz lenne neked. De ne félj, szerintem nem fog rád haragudni. Megbeszélitek és kész. – mosolygott.
- Hát remélem.
Egy kicsit még ültünk ott, amíg mindketten meg nem ittuk a teánkat, majd fizettünk és mindketten elindultunk haza.
A nap további részében otthon voltam.  Anyu a kertben volt, én pedig kint voltam vele és beszélgettünk szinte egész délután, majd miután apu haza jött, megvacsoráztunk, és megnéztünk közösen egy filmet. Amikor vége lett elköszöntem tőlük, felmentem a fürdőbe, lezuhanyoztam aztán befeküdtem az ágyba és pár perc múlva már aludtam is.

 A hétfő az gyorsan eltelt szerencsére, mert már alig vártam, hogy végre Pesten legyek Krisztiánnal. Reggel elég sokáig aludtam, aztán tanultam kicsit, majd felhívtam Dorinát, hogy nem ér-e rám, de mondta, hogy most Petivel van, szóval egész nap otthon voltam egyedül. unatkoztam, filmeztem, tanultam. Általában, mindig csak aznap pakolok be, amikor megyek, de már annyira nem tudtam mit csinálni magammal, hogy vagy 3x átpakoltam a táskámat. nem tudtam, hogy miket vigyek magammal, de harmadszorra békén hagytam.
Este megnéztem még egy filmet, lefürödtem, majd ágyba bújtam, és szerencsére hamar el is aludtam.
Reggel fél 9-kor ébredtem az ébresztőmre, gyorsan kipattantam az ágyamból és a szekrényemhez mentem. Kivettem belőle egy bőr leggingst, és egy kockás inget, majd felöltöztem. Bementem a fürdőbe, ahol kifésültem a hajamat, kisminkeltem magam, aztán fogtam a kis táskámat, és a nagyot is, majd elmentem a földszintre. Bementem a konyhába és megreggeliztem. Mire befejeztem az evést, már fél 10 volt. Apu mondta, hogy már indulhatunk, mert még be akart ugrani előtte a munka helyére. Elköszöntem anyutól, fogtam a cuccomat, felvettem a cipőmet és elindultunk. Útközben, ahogy apu mondta megállt a munka helye előtt. Ő beszaladt, én pedig kint megvártam az autóba, pár perc múlva jött is. Amikor kiértünk az állomásra a vonatom már bent állt a peronon. Elköszöntem aputól, majd felszálltam. Nem sokkal később el is indult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése