2011. május 3., kedd

34. fejezet

     
Miután Krisztián megrendelte a kaját, elment zuhanyozni én pedig a szobájába néztem addig a tévét. Egyszer csak nyílt az ajtó és belépett rajta egy bő tréning gatyába, de a felső testét nem takarta semmi.
-Ne már, hogy még nem jött meg a kaja. – mondta miközben legnagyobb sajnálatomra felvett egy pólót.
- Én is éhes vagyok már. – mire kimondtam pont csengettek. Krisztián kiment, kifizette, majd visszajött.
- Tessék itt a salátád. – nyújtotta át, miközben leült mellém. Csendben kezdtünk el egymás mellett enni.
- Ez után mit csinálunk? – kérdeztem.
- Nem tudom. Nekem mindegy. Lényeg, hogy veled csináljam. – mosolygott, mire én hozzábújtam és így ettem tovább. Miután mindketten befejeztük az evést úgy döntöttünk, hogy megnézünk egy filmet.
- Figyelj előbb én is lezuhanyozok jó? Addig válaszd ki a filmet.
- Oké.
 Kivettem a táskámból a pizsamámat, majd elmentem zuhizni. Hamar kész lettem lemostam magamról a sminket, majd visszamentem hozzá.
- Akkor mit nézünk? – kérdeztem miközben bebújtam az ágyba.
- Terhes társaság? Láttad már?
- Nem, de azt mondják jó.
- Majd meglátjuk.
Betette a DVD-t a lejátszóba, majd befeküdt mellém. A filmet szorosan összebújva néztük. Elég jó volt. Sokat nevettünk rajta.
               -Ez jó volt. – mondta Krisztián a film végén.
-  Aha, szerintem is. – bólogattam, majd felültem és kiszálltam az ágyból.
- Hová mész?
- Konyhába. Szomjas vagyok.
- Én is.. – jött utánam.
A konyhába kinyitottam a hűtőt és kivettem belőle egy baracklevet.
         - Ez jó lesz? – mutattam fel, mire ő csak bólintott. Kitöltöttem 2 pohárba, majd az egyiket átnyújtottam neki én pedig a konyhapultnak dőltem. Beleittam és azt vettem észre, hogy Krisztián furcsán bámul.
- Héj mi van? – kérdeztem tőle zavartan, de ő nem szólt semmit csak közelebb jött hozzám. Az innivalómat kivette a kezemből letette a pultra és megcsókolt. Már egy ideje csókolóztunk amikor elkezdte simogatni a derekamat. Ujjai először csak a pólóm anyagán siklottak, majd áttértek az alatta levő bőrfelületre is. Amikor megéreztem a hideg újait a derekamon, kirázott a hideg, az ajkamba haraptam, lehunytam a szemeimet a karjaimat pedig átfontam a dereka körül.  Ajkaik vadul simultak egymáshoz, nyelveik összefonódtak. Az ujjaival a bőrömet cirógatta, míg az én tenyerem a mellkasán haladt végig. Ajkaink szétváltak egymástól, majd mélyen egymás szemébe néztünk.
          - Szeretlek. - súgta a fülembe.
- Szeretlek. –súgtam én is. Krisztián elmosolyodott, majd ismét megcsókolt, ám ezúttal nem csak a számat, hanem a nyakamat is célba vette. Forró ajkai bőrömhöz tapadtak, és apró, nedves csókokkal haladt a vállam felé, miközben csípőnk szorosan egymáshoz simult. Krisztián megragadta a combjaimat, majd a pultra ültetett. Lábaimmal körbefontam a derekát, és viszonoztam a csókokat. Felsőtestével fölém emelkedett, egyik kezével magához szorított , a másikkal gyengéden karmolt a combjaimba. A szemeimet lehunytam, majd egy halk sóhaj hagyta el ajkaimat. Aztán amikor Krisztián már egyre lejjebb haladt, mintha valami csengő megszólalt volna a fejembe, zihálva eltoltam magamtól.
- Krisz… elég…! –szóltam levegő után kapkodva.
- Ne haragudj. –mondta, majd kicsit hátrébb állt. Az arca kipirult, és levegő után kapdosott. Megfogta a kezemet, én pedig lehuppantam a pultról.
- Nem haragszom, csak én.. még.. szóval.. – habogtam a földet nézve.
- Héj, semmi baj. Tudom, nyugodj meg. Semmit sem fogok erőltetni. – kezével gyengéden felemelte a fejemet, rám mosolygott majd egy kis puszit nyomott az arcomra.
- Köszönöm. – bújtam hozzá.
- Na gyere, menjünk aludjunk inkább jó? – kérdezte, mire én csak bólintottam. Bementünk a szobájába, lefeküdtünk az ágyra, majd szorosan összebújtunk, és egy halk jó éjt után el is aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése