2011. május 24., kedd

52. fejezet


Itt is van.. Ne haragudjatok, tudom, hogy nagyon későn, de nem tehetek róla :S


Ez a nap gyorsan eltelt, délután még kimentem Chloeval sétálni, majd este Krisztiánnal beszéltem telefonon. Elmondtam neki, hogy holnap megyünk valahová Dorinával és persze Petivel. Mondta, hogy érezzem magam jól, lehet ő elmegy Tomikával fellépni este. Sokáig beszélgettünk, mint mindig ilyenkor, majd miután letettük elmentem lefeküdni. 
Másnap délig aludtam, amit nem értettem, hiszen hamar mentem lefeküdni tegnap, de végre legalább jól kipihentem magamat. Mivel már elég késő volt a reggelihez, ezért már nem ettem, hanem inkább megvártam az ebédet,addig pedig felmentem a szobámba, felvettem egy rövidnadrágot, egy pólóval és elkezdtem pakolni a szobámba. Közben anyu szólt, hogy menjek enni. Miután jól laktam, befejeztem még a szobámat, majd úgy döntöttem, hogy megnézek egy filmet. A film 2 órás volt, és mire vége lett már 6 óra volt. Úgy döntöttem, hogy elkezdek készülődni. Előbb elmentem lefürödni,ami nálam, mint mindig, most se tartott kevesebb ideig 1 óránál. Megmosakodtam, megmostam a hajam, majd kiszálltam, megtörölköztem, majd a törülközőt magamra tekertem és úgy mentem ki a szobámba. Ott elővettem a tegnap vásárolt ruhámat, és felvettem. A hajamat megszárítottam hajszárítóval, és kicsit begöndörítettem és kisminkeltem magam. Mire kész lettem, már 8 óra volt, Petiék pedig fél 9re ígérték magukat. Lementem a földszintre, hogy egyek még valamit. Csináltam magamnak pirítóst és mire befejeztem, fél 9 előtt pár perccel, megszólalt a csengő. Tudtam, hogy Dorina az, ezért beszóltam anyuéknak a nappaliba, hogy majd jövök, felvettem a cipőmet és a kis kabátomat, majd elindultunk. Természetesen taxival, hiszen nekem és Dorinának még nincs jogsink, Peti pedig gondolom nem gyümölcslét, akar inni. A hely ahová mentünk nem volt messze, pár perc múlva oda is értünk. Bementünk, majd egyből a bárpulthoz mentünk. Én és Dorina kértünk egy-egy koktélt, Peti pedig valami erősebbet. 
A buli az egész jól indult, jó volt a zene és elég sokan is voltak. Dorinaék valahol a tömegbe voltak elfoglalva egymással, én pedig épp a bárpultnál ültem, amikor a mellettem lévő székre ült valaki.
- Szia cica. – köszönt. Ránéztem, nem volt rossz pasi, szőke vasalt haja volt. Jól nézett ki, de már látszott rajta, hogy nem teljesen józan.
- Te nekem szóltál? – kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Bizony. Ilyen gyönyörűség egyedül? - jött kicsit közelebb, ami engem eléggé zavart.
- Hát úgy látszik. - válaszoltam. - Viszont, ha nem haragszol, nekem pont jó így egyedül. – fordultam el tőle, de csak nem hagyott békén.
- Ugyan már. Rendelek neked egy italt jó? Úgy látom, hogy üres a poharad. – És valóban igaza volt, üres volt a poharam. Úgy gondoltam, hogy hagyom hadd, rendeljen nekem valamit, hátha utána lelép. Hát nem így lett..
Az 1. italt még egy követte, majd még egy. Már csak azt vettem észre, hogy elég közel ülünk egymáshoz, és épp nevetünk valamin. Kiderült, róla, hogy Márknak hívják, ide jár az egyetemre, 20 éves és nagyon vicces.
- Figyelj, nem jössz táncolni? – kérdezte hirtelen.
- Áh, nem is tudom, szerintem már lassan mennem kéne. – ráncoltam a homlokomat.
- Ugyan már, ne butáskodj. Táncolunk egyet, aztán mehetsz. Na, mit szólsz? – nézett rám kérdő szemekkel.
- Hát jó, de csak egyet. – mutattam az újammal, mire ő csak fogta a kezem és behúzott a táncparkettre. Elkezdtünk táncolni, ő pedig egyre közelebb húzott magához, én pedig nem tudom miért, de nem ellenkeztem. Lehet, hogy a már bennem lévő alkohol miatt. Persze mint az italból, abból az egy táncból is több lett, és el akartam tőle húzódni, hogy már menjünk leülni, amikor egyszer csak maga felé fordított, egy ideig nézett, majd megcsókolt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése