2011. június 30., csütörtök

86. fejezet

Itt is van az új rész, viszont szeretnélek titeket megkérni, hogy kicsit többet komizzatok, ha már mindennap kaptok új részeket.. Elhihetitek, hogy nincs sok időm erre, de azért mindig próbálok minden nap részt hozni, azt hiszem megérdemlek pár komit. Mónikának köszönöm, habár ő is kifejthetné kicsit bővebben a véleményét :) Ennyit szerettem volna, és remélem, hogy fog tetszeni az új rész :)

- Ki volt az? - kérdezte, miközben odajött hozzám, és leült az ágyra.
- Lola. Nemsokára itt vannak. - mondtam, majd az ölébe ültem, és szenvedélyesen megcsókoltam, aztán kicsit hátralöktem, ő pedig lefeküdt maga után húzva engem is.
- Akarlak. Most! - súgtam a fülébe. Felálltam, és mutattam, hogy jöjjön utánam. Bementem a fürdőbe, ahol becsuktam az ajtót, őt pedig nekinyomtam a csempének.
- Hú, de kis heves vagy. - sóhajtotta, aztán fordított, megfogta a combomat, én pedig a lábaimmal összekulcsoltam a derekát. Nem zavart, hogy Ő már zuhanyzott egyszer, betoltam a kabinba, ott pedig újra egymásnak estünk. A csókja forró és lassú volt, a kezei simogatóan ölelték át a nyakam, miközben ujjai apró finom cirógatásba kezdtek. Nyelvünk táncot járt, testem remegett a vágytól, magamhoz húztam, és élveztem, ahogy a víz mindkettőnk bőrét végigjárja...

- Kicsim jössz már? - szólt be a szobába, mivel ő már elkészült, és csak rám várt.
- Pillanat édes. - kiáltottam vissza, miközben az utolsó simításokat végeztem a hajamon. Pár perc után belebújtam a cipőmbe, és kimentem hozzá. - Tadáám, kész vagyok. - mondtam.
- Húha. - jött közelebb. - Szexi. Nem maradunk inkább itt? - kezdte el csókolgatni a nyakamat.
- Nem-nem. - ráztam a fejemet, miközben nevetve eltoltam. - Nem volt elég a zuhanyzó kabinba?
- Belőled sose elég. - suttogta a fülembe, én pedig csak kuncogtam rajta.
- Na gyere szívem, menjünk. - mentem el előle, megfogtam a kezét, és magammal húzva kimentünk az ajtón.
- Gonosz vagy. - zsörtölődött, mire én felé fordultam, és szenvedélyesen megcsókoltam.
- Szeretsz. - mondtam neki utána.
- Te is szeretsz. - puszilt meg.
Leértünk a földszintre, ahol kicsit várni kellett még Lolaékra, de addig legalább megismerkedtünk Bence barátnőjével. Lucának hívják, és nagyon szép, aranyos. Miután Lola is megérkezett Gáborral az oldalán, üdvözöltük egymást, aztán belevetettük magunkat az éjszakába. Első utunk abba a klubba vezetett, amit egy papíron láttunk. Jól nézett ki meg minden, viszont nagyon pocsék volt a zene így jobbnak láttuk, ha tovább állunk. Tomika mondta, hogy tud egy jó helyet, mindig oda szokott járni ha itt van, és az tuti jó. Elmentünk oda, és az este további részét ott töltöttük. Nagyon jól éreztem magam, és úgy láttam, hogy a többiek is. Egész este táncoltunk, beszélgettünk meg ilyesmi. A lényeg, hogy én jól éreztem magam velük, főleg Krisztiánnal. Kb. éjszaka 3 körül indultunk vissza a szállodába. Fogyasztottunk alkoholt, de szerencsére senki nem ázott el nagyon. Amikor beértünk, én lerúgtam magamról a cipőmet, levettem a rucimat, aztán bedőltem Krisztián mellé az ágyba, szorosan hozzábújtam, pár perc után pedig aludtunk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése