2011. június 18., szombat

75. fejezet

- Mit fogunk enni? - kérdeztem Dorinát a konyhába.
- Jesszusom, megijesztettél. - nézett hátra.
- Ne haragudj. - kuncogtam.
- Egyébként meleg szendvicset. Jó lesz?
- Aha, nekem jó.
- Amúgy mikor keltél? Mióta ültél ott?
- Krisztián ébresztett fél 12kor. - válaszoltam.
- De nem értem, minek oda ültél le. Lejöhettél volna ide is, vagy bármi. Tiszta bolond vagy. - nevetett.
- Nem tudom. Jó volt ott. Ja, és ő is üdvözöl téged.
- Szuper. Mikor mész megint hozzá?
- Szombaton a bravo otto-ra. Tényleg, neked nincs kedved jönni? - jutott eszembe.
- Hát nem tudom. Igazából engem nem annyira érdekel ez. - fintorgott.
- Jaj, olyan vagy Dó. Igazán eljöhetnél. - kértem.
- Meglátom még. Viszont most itt van, egyél inkább. - tett elém 2 szendvicset.
Elkezdtünk enni, majd miután mindketten jól laktunk, felmentünk a szobájába, hogy felöltözzünk. Miután felöltöztem, és megmostam a fogamat, úgy döntöttem, hogy lassan elindulok haza.
- Dorina, én megyek jó? - mondtam neki.
- Máris? - kérdezte, én pedig bólogattam. Felszaladtam bepakoltam a táskámba a tegnap kiteregetett holmimat, majd lementünk, Dorina pedig kikísért.
- Akkor majd beszélünk még gondolom. - mondta, miközben én a cipőmet vettem fel.
- Majd hívlak. Szia. - megöleltük egymást, aztán én elindultam haza.
- Anyu megjöttem. - szóltam, miután hazaértem.
- Szia kincsem. - puszilt meg. - Milyen volt?
- Jó volt nagyon.
- Lebarnultál. - nézett rám mosolyogva.
- Aha. Tök szép színem lett. Apu nem jött még meg? - kérdeztem. Apu egy üzleti útra ment tegnap, ma kellene megjönnie.
- Nem. Lehet, hogy csak holnap jön. - mondta.
- Oh, miért?
- Mert elhúzódik neki. De holnapra már tuti itthon lesz.
- Értem. Ja, amúgy szombaton megyek Pestre oké?
- Megint? Nem tanulnod kellene?
- De csak szombaton, aztán vasárnap jövök is. Mert tudod lesz a bravo otto. Muszáj ott lennem.
- Muszáj? Ugyan miért lenne már muszáj? - nézett rám felhúzott szemöldökkel.
- Jaj anyu, ne csináld már. - kértem.
- Rendben, de vasárnap tényleg haza.
- Imádlak. - pusziltam meg. - Viszont most megyek fel, kipakolok a táskámból. - mondtam, majd felszaladtam a szobámba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése