2011. június 8., szerda

66. fejezet

- Igazából semmi extra, de én szeretem.  - mondta amikor beléptünk. Igaza volt. Semmi extra, csupán egy ágy, szekrény és íróasztal, de nekem is tetszett.
- Szerintem is jó. - mentem oda hozzá, és átöleltem.
- Egyébként azt mondták a szüleim, hogy tök aranyos vagy.
- Komolyan? Ők is nagyon aranyosak, kedvesek és Zsófi is meg Gábor is.- mosolyogtam.
 Mondtam, hogy nem kell félned. - nevetett.
- Most már tudom. Örülök, hogy eljöttünk ide. Nagyon szép ez a ház,
- Köszi, örülök, ha tetszik, és annak is, hogy eljöttél. Szeretlek. - húzott közel magához.
- Én is szeretlek téged. - suttogta, majd megcsókolt. Először gyengéden, majd egyre hevesebben. Aztán megemelt, én pedig a lábamat a dereka köré fontam és így vitt az ágyához, majd tett rá óvatosan. Már a nyakamat csókolgatta, én pedig a hátát simogattam, amikor elkezdte felfelé tolni a felsőmet, nekem pedig eszembe jutott, hogy hol is vagyunk éppen.
- Krisztián állj.. sem a hely sem az idő nem épp megfelelő. - néztem a szemébe, miután nagy nehezen elszakadtam tőle.
- Igazad van, viszont nem bírok magammal, őrülten kívánlak. Legszívesebben itt helyben letepernélek. - mondta, miközben felállt, engem pedig magával húzott.
- Ígérem, hogy este bepótoljuk. Most viszont menjünk vissza a szüleidhez, nagyfiú. - mondtam neki nevetve, majd megigazítottam a ruhámat és egy utolsó puszi után kézen fogva visszamentünk a kertbe.
A délután további része remekül telt, rengeteget beszélgettünk, később pedig visszatért Gábor is és vele is sikerült pár szót váltanom, de aztán ő elment Krisztiánnal kosarazni, én pedig Zsófival Erikának segítettem kicsit elpakolni.
- Amúgy Viki, hogy bírod ezt az egész felhajtást ami Krisztián körül van? Nem zavarnak a rajongók vagy ilyesmi? - kérdezte egyszer csak.
- Hát igazából már megszoktam, mivel én régóta ismerem őt. A rajongói pedig nem tudják, hogy együtt vagyunk szóval eddig nincs probléma.  - válaszoltam.
- És nem nehéz, hogy ilyen keveset találkoztok?
- De igen. nagyon nehéz olyankor amikor több hétig nem látom. Viszont nyáron már több időnk lesz, csak most neki is a diplomája, nekem az érettségik, így mindketten elvoltunk foglalva, és hát elég messze is lakunk egymástól. Remélem, hogy nyáron több időt lehetünk majd együtt. Szeptembertől pedig, ha minden igaz Pestre fogok járni egyetemre.
- Milyen egyetemre szeretnél járni? Mik érdekelnek?
- Beadtam több helyre is a jelentkezésem, kommunikáció és médiatudomány szakra. Ezek érdekelnek, a műsorvezetés, vagy újságírás, vagy ilyesmi.
- Értem.
- Viszont most még itt van a szóbelim és attól félek nagyon.
- Ne félj, menni fog, ha tudtad az írásbelit, ez is jó lesz. - biztatott mosolyogva.
- Hát, remélem. - mondtam, amikor pont bejöttek a fiúk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése