2011. június 16., csütörtök

73. fejezet

A vasárnap, mint általában mindig, ha nem Pesten vagyok unalmasan telt. Tanultam, tvztem. Az egyetlen jó dolog benne az volt, hogy Krisztián végre este elküldte a képeket, és nagyon tetszettek. Főleg azok, amiken ketten vagyunk. Eldöntöttem, hogy azok közül az egyiket kifogom tenni egy képkeretbe a szobámba. Megkérdezte, hogy feltehet-e pár képet az oldalára, én pedig végül belementem. Végül is ebből semmi bajom nem lehet.
A hét többi napján tanultam, szombaton pedig megbeszéltük Dorinával, hogy elmegyünk strandra. Peti nem tudott jönni, mivel nem lesznek otthon. Én is hívtam Krisz-t, de neki mint szokás szerint megint egy csomó fellépése volt hétvégén, így nem tudott eljönni, ezért úgy döntöttünk, hogy tartunk egy csajos napot, és mivel Dorina szülei nem voltak ma otthon, nála alszok.
Reggel amikor felébredtem, megnéztem az órát, ami fél 10et mutatott. Dorinával megbeszéltük, hogy eljön hozzám 10-re és együtt megyünk. Gyorsan kipattantam az ágyból felvettem egy szürke felsőt és egy fehér rövidnadrágot. A hajamat csak kifésültem, majd jó magasra felfogtam. Sminket nem tettem, hiszen úgy is lehet elázna. Lent gyorsan megreggeliztem, és mire befejeztem meg is érkezett Dó. Elköszöntem anyutól, aztán elindultunk.
Nagyon jól éreztük magunkat egész nap.Egész nap fürödtünk, kajáltunk rengeteget és napoztunk. Elég jól le is barnultunk mind a ketten. Fél 6 körül, amikor már kezdtünk elfáradni, és úgy gondoltuk, hogy elég mára, elindultunk Dorinához.
- Fhú, tisztára elfáradtam. - mondta, miközben leültünk a nappaliba.
- Nekem mondod? Kivagyok. - néztem rá.
- Mit csináljunk most?
- Először is szerintem rakjuk ki a vizes holmit. - ajánlottam.
- Ja, igazad van. - bólogatott. Felálltunk, fogtuk a táskánkat, felmentünk az emeletre és a vizes cuccokat kiakasztottuk a balkonra.
- Mit szólsz egy filmhez? - kérdezte miután visszamentünk a szobájába.
- Tőlem oké. Csak ne horrort jó? - kértem, ő pedig nevetve bólogatott. Dorina imádja a horror filmeket, de én már kevésbé. Lementünk a földszintre, hiszen a nappaliba akartuk nézni. Hoztunk egy kis nasit és innivalót, majd letelepedtünk a kanapéra, és elkezdtünk nézni egy vígjátékot. Miután vége lett,  felmentünk, mindketten lezuhanyoztunk, aztán bebújtunk az ágyba. Egy ideig még beszélgettünk, nevettünk, de mindketten fáradtak voltunk így hamar el is aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése