2011. július 10., vasárnap

96. fejezet


Egy kicsit tovább tartott amíg odaértünk, mivel elég sok autó volt az utakon, de egy fél óra után megérkeztünk aztán. Kiszálltunk a taxiból, kifizettük, Tomika pedig ott várt minket.
- Sziasztok. Húha, szexik vagytok. - nézett ránk elismerően, aztán adott egy csókot Lindának.
- Köszönjük. - mosolygott.
- Gyertek, a Kölyök bent van, és már elég sokan vannak. - mondta, aztán bementünk. Ahogy Tomika mondta, tényleg elég sokan voltak már, viszont mi a VIP-ba mentünk. Kicsit feszengve léptem be, majd szinte rögtön megpillantottam egy csomó ismerős arcot, kivéve az Övét.
- Őhm, Tomi, hol van Krisztián? - kérdeztem, miközben a tömeget fürkésztem, hátha meglátom.
- Nem tudom, itt kell lenni valahol. Menj, keresd meg. Vár már. - mosolygott rám biztatóan, én pedig csak sóhajtottam egyet, majd a keresésére indultam. Tettem pár lépést, aztán megláttam, ahogy ő is nézelődik. Épp egyedül volt, valószínűleg, ahogy Tamás mondta, tényleg rám várt, majd meglátott. Nem mozdult, ahogy én sem. Csak néztük egymást. A pultnak volt neki támaszkodva, nagyon jól nézett ki, és a szívem őrülten kezdett el verni, abban a pillanatban, ahogy megpillantottam. Ellökte magát a pulttól, és lassan elindult felém, én pedig fel.
- Szia. - köszöntem neki, amikor odaért.
- Szia. Örülök, hogy itt vagy. - mondta halkan.
- Megígértem. - mosolyogtam. - Tudunk most beszélni? - kérdeztem.
- Persze, hogy tudunk, gyere.-  fogta meg a kezem, és kezdett el húzni maga után. Elmentünk egy csendesebb, eldugottabb helyre, ahol nem nagyon láttak minket. Leültünk, közel egymáshoz. Egy ideig csendben ültünk, aztán egyszerre szólaltunk meg.
- Én sajnálom. - mondtuk, majd elnevettük magunkat.
- Nem, te ne sajnáld, én sajnálom. Hülye voltam, és igazad volt. Nem ezt érdemelted, tudom. Remélem, hogy még nem késő, és megbocsájtasz nekem. Nem akarlak elveszíteni. Iszonyatosan rossz volt ez a két hét nélküled, nagyon hiányoztál. - nézett rám,.
- Nem, én sajnálom, hogy olyan voltam. Tudom, hogy most az új albumod miatt voltál ilyen, én pedig még idegesítettelek a hülyeségeimmel, de akkor is, nagyon rosszul estek a szavaid. - hajtottam le a fejemet.
- Tudom, és sajnálom. Nagyon- nagyon, ha tehetném visszaforgatnám az időt, de sajnos nem tudom. Már csak abban reménykedek, hogy megbocsájtasz nekem.
- Krisztián, én nem akarok veled szakítani. Nem is akartam, hiszen szeretlek. Egyszerűen csak úgy éreztem, hogy erre a két hétre most szükségem, szükségünk van. Kimondhatatlanul rossz volt ez a két hét, de úgy éreztem, hogy ez kell nekünk.
- Akkor most már vissza jössz? Én nagyon szeretném, és ígérem, hogy több ilyen nem lesz. - emelte fel az államat, én pedig bólintottam egy kicsikét. - Köszönöm. Szeretlek.
- Én is szeretlek. - suttogtam, közel ajkaihoz, ő pedig lassan, gyengéden, de annál szenvedélyesebben, megcsókolt. Olyannyira közel préseltem hozzá magamat, amennyire csak lehetséges volt. A nyaka köré fontam a karjaimat, és hevesen kezdtem el csókolni. Most jött ki rajtam az, amit az elmúlt hetekben próbáltam elrejteni, a fájdalom, az üresség, és most éreztem, hogy már jól vagyok. Miközben csókolt, és a hátamat simogatta az egyik kezével, a másikkal pedig a hajamba túrt, most éreztem, hogy végre egész vagyok, Vele. Nem tudom, hogy meddig csókolózhattunk így, teljesen elhagyott az időérzékem, de aztán pihegve, váltunk el. A homlokát az enyémnek döntötte, én pedig mosolyogva néztem fel rá.
- Nem akarok több ilyen szünetet. - mondta.
- Nem lesz több szünet. Megígérem. - pusziltam meg.
- Mindent meg fogok tenni, hogy így legyen. Most viszont szerintem menjünk vissza, a többiek lehet hiányolnak. - állt fel.
- Juj, majdnem elfelejtettem. - húztam le magamhoz. - Nagyon-nagyon boldog szülinapot édesem. - köszöntöttem fel, miközben átnújtottam neki az ajándékot.
- Oh, köszönöm szépen, viszont nem kellett volna, nekem már az nagy ajándék, hogy itt vagy és, hogy megbocsájtottál. - ölelt meg.
- Ugyan. Bonts ki inkább. - mutattam a kis csomagra. ő pedig érdeklődve elkezdte kibontogatni, majd amikor meglátta, mosolyogva nézett fel rám.
- Mindig is szerettem volna, ha van ilyenem, és most, hogy átvészeltük, ezt a két hetet, ezt gondoltam a legjobbnak. - magyaráztam.
- Nagyon szép. Köszönöm. - csókolt meg.
- Feltegyem neked? - kérdeztem, miután elengedett. Ő csak bólintott, én pedig feltettem neki a sajátját, aztán ő az enyémet, és így visszamentünk, kézen fogva a többiekhez.

5 megjegyzés:

  1. Szia! Nem vagyok egy SP fan, de ez a story nagyon-nagyon tetszik!! :) Én még csak nem rég bukkantam rá az oldalra, viszont annyira tetszett, hogy ma rengeteg fejezetet elolvastam. Annyira más ez az oldal mint a többi fanfic, persze jó értelemben. Míg olvastam, teljesen olyan volt mintha én is ott lennék, átéltem. Már alig várom a következő fejit! :)

    VálaszTörlés
  2. Figyelj,ez a szünet már rég kellett, mert kezdett irreálisan romantikus lenni.... Azt ajánlom, mivel kérdezted, hogy tegyél bele valami mást is,mondjuk a lány osztálytársait..., meg különböző programokat, ja és szerintem ne írd le minden fejezetben, hogy hogyan fürdött és, hogy ettek....szerintem, persze te tudod nekem végül is így is tetszik

    VálaszTörlés
  3. Viki örülök, hogy tetszik :) És köszönöm a megjegyzést :) Remélem, hogy továbbra is fog tetszeni :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a tanácsot :) Most már majd oda figyelek ezekre :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szívesen!:)

    VálaszTörlés