2011. április 14., csütörtök

18. fejezet

Itt is van :) Ne haragudjatok, hogy ilyen rövid.. Remélem azért tetszeni fog :)
Amúgy egy újabb szavazás, de ez csak a chatben lesz. Írjátok meg, hogy mit szeretnétek, hogy Viki mit tanuljon :Rátok bízom, hogy mit :) Várom a tippeket :) Ja, annyi kikötésem van, hogy ne fotózást. :)


A napom nagyon fárasztó volt. 4-ig bent voltam suliba, mert az érettségikre készültünk, alig vártam, hogy végre otthon lehessek. Nagyon fáradt voltam. Amikor végre elengedtek minket összepakoltunk és mindenki elindult haza.
Mire haza értem már anyu is otthon volt.
- Szia Viki.- köszönt.
- Szia. Mi az ebéd? Farkas éhes vagyok. - ültem le a kanapéra.
- Gyere nézd meg. - állt fel, én pedig követtem a konyhába.
- Szedjek neked vagy szedsz magadnak? - kérdezte.
- Szedek.- mondtam majd elővettem egy tányért.
- Suliba mi volt ?
- Semmi.  Fárasztó volt.
Ezután én megettem a spagettimet, anyu elment filmet nézni én pedig felmentem a szobámba tanulni. Egész este tanultam, mivel holnap felmérőt írunk angolból. Nagyon örültem ennek is..
Mire a tanulást befejeztem már fél 8 volt. Lementem megvacsoráztam, beszélgettem kicsit apuékkal, majd felmentem és elmentem lezuhanyozni. Amikor kész lettem, felvettem a pizsamámat, beültem a gép elé és neteztem. Nem sokat szoktam interneten lenni, ha vagyok is akkor inkább telefonról. Ez most se nagyon kötötte le a figyelmemet, ezért fél óra után ki is kapcsoltam, és elmentem aludni.

A hetem elég sűrű volt, sokat tanultam, amikor pedig jó idő volt kicsit kimentünk Dorinával és Chloeval, vagy csak beültünk valahová. Jó volt végre kimozdulni, és közben nem megfagyni. Örültem, hogy már végre tavasz van és nem kell kint fagyoskodni, hogyha kiakarok menni kicsit sétálni. Utálom a telet..


A hétvégén, Dorina barátja, Peti tartott egy ilyen házi bulit, amire engem is meghívott. Nem tudtam, hogy elmenjek-e, igazából semmi kedvem nem volt, de Dorina rábeszélt.
Nem akartam nagyon kiöltözni, felvettem egy ilyen zebra csíkos felsőt, csak krémszínűbe, egy fekete leggingset, a nyakláncot amit Krisztiántól kaptam, felvettem még pár karkötőt, a hajam kifésültem és lementem a földszintre. Ott kicsit még voltam Chloe-val, nagyon megszerettem. Azt hiszem, hogy már ő is eléggé megbarátkozott az új helyével. Egyre többet játszik, szaladozik.
Pár perc múlva úgy döntöttem ideje elindulni. Nem akartam üres kézzel menni, vittem magammal egy üveg Metaxa-t. Nem nagyon szeretem az alkoholt, ez az egyetlen amit megiszok, és a koktélokat.
Amikor odaértem, már elég sokan voltak. Petinek sok barátja volt. gyorsan megkerestem Dorinát, aki pár lánnyal beszélgetett a konyhába.
- Viki, szia. Csak, hogy ideértél. - puszilt meg.
- Sziasztok. Ezt hová tegyem. - mutattam fel az üveget.
- Add ide. - vette el tőlem, és letette a többi mellé a pultra. - Jó, hogy még is eljöttél. Hidd el jó lesz, ha meg nem érzed jól magad bármikor haza mehetsz. - mosolygott.
- Biztos jó lesz.
- Szia Viki. - köszönt rám Peti, miközben átkarolta Dó-t. - Örülök, hogy mégis eljöttél.
- Szia. Én is örülök.
A buli, ahoz képest, hogy nem akartam eljönni szerintem jó volt. nagyon jól éreztem magam. Sok mindenkivel táncoltam, olyanokkal is akiket nem ismertem. Jó fej srácok voltak mind. Volt egy aki be is próbálkozott, de megmondtam neki, hogy nekem valaki más tetszik, és nem akadékoskodott. Szerencsére senki sem volt olyan, hogy most annyit igyon, hogy azt sem tudja hol van. Jól éreztem magam, örültem, hogy mégis eljöttem. Amikor már úgy éreztem, hogy nem birok és fáradt vagyok, elköszöntem Dorinától, és a többiektől is, majd elindultam haza.
Ott halkan kinyíttam, az ajtót, majd vissza kulcsoltam, felmentem a szobámba levetkeztem, és bedőltem az ágyba, és szinte azonnal el is aludtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése