2011. december 15., csütörtök

2. évad 49. fejezet

Itt is van az új rész, most nem kellett annyit várnotok, szerintem elég hosszú lett, remélem, hogy fog tetszeni!

ja, és 10 komi és jön az új rész! :)



Reggel kisebb fejfájásra ébredtem, kialvatlanul, mivel az éjszaka alig aludtam. Oldalra fordultam, hogy megnézzem Krisztiánt, de meglepődve vettem tudomásul, hogy nincs itt, és az ő fele érintetlen volt. Rögtön felültem, és belém hasított a tudat, hogy nem aludt itthon. Ránéztem az órára, ami még csak fél 8-at mutatott, tehát lehetetlen, hogy ilyen hamar elment volna dolgozni, mert akkor nem megy előző este bulizni. Teljesen kétségbeestem, és rögtön a legrosszabb jutott eszembe, hogy valaki másnál volt, hogy megcsalt. Nem akartam erre gondolni, de már sehogy nem tudtam ezeket a gondolatokat kiűzni a fejemből.  Végül, hogy legalább kicsit eltereljem a figyelmemet, kikecmeregtem az ágyból, felöltöztem és benéztem Norinához. Már fel volt, és az egyik maciját matatta, majd csillogó szemekkel nézett rám. Kivettem a kiságyából, és felöltöztettem. Ez után a konyhába vettük az irányt, ahol megetettem őt, és én is megreggeliztem. Közben folyamatosan kattogott az agyam, és szinte minden percben az órát néztem. Felhívni már nem is próbáltam, hiszen a telefont se veszi már fel nekem. Ilyen még soha nem volt, hogy Krisztián nem jött haza éjszakára. Nagyon féltem, hogy hol lehet, és dühös is voltam rá kicsit. Ninával most nem igazán tudtam foglalkozni, eléggé ideges voltam, és nem akartam rajta kitölteni, ezért betettem egy mesefilmet, és a tv elé ültettem. Érdeklődve figyelte, miközben az egyik babájának nyúzta a haját.
Fel-alá járkáltam a házban, pakolásztam, amikor meghallottam, hogy nyílt a bejárati ajtó, aztán Krisztián hangját is, miközben Ninának beszélt.
Nem mentem vissza a nappaliba, inkább ottmaradtam a szobába, mert szinte biztos vagyok benne, hogy nem bírom ki, hogy ne szóljak be neki, és nem akartam Norina előtt. Türelmesen vártam, hogy végre ideérjen, majd nemsokára hallottam a lépteit. Kicsit meglepődött, amikor meglátott az ágyon ülni. Eléggé nyúzott volt az arca, gondolom nem aludta ki magát rendesen.
- Szia. – köszönt.
- Elárulnád, hogy mégis hol a fenébe voltál? – támadtam neki, de halkan.
- Bocs, Petinél aludtam. Nem volt utána kedvem hazajönni. – rántotta meg a vállát, majd ledobálta magáról a ruháit. 
- Mond, te teljesen hülyének nézel engem? – kérdeztem tőle felhúzott szemöldökkel.
- Nem. – válaszolta egyszerűen ágyba – Ott aludtam. Nem muszáj elhinned, nekem mindegy. 
Nagyon dühített a viselkedése, az pedig, hogy teljesen nyugodt, és leszarja, hogy én épp próbálok vele beszélni, még jobban felhúzott. Nem akartam kiabálni, mert Nina a szomszéd szobában van, és nagy erőlködés kellett hozzá, hogy halkan tudjak beszélni. Tudom, hogy legszívesebben ő már befejezte volna ezt a beszélgetést, sőt el se kezdte volna, de én még egyáltalán nem akartam befejezni.
- Krisztián mi van veled? – kérdeztem tőle most már kicsit nyugodtan, halkan, szinte suttogva. Nem nézett rám, a telefonját nézte, de egy pillanatra mégis felemelte a fejét. Sóhajtott egyet, és eltette a telefonját.
- Semmi Viki. Fáradt vagyok, és idegesítesz. – emelte égre a tekintetét. Régebben már ettől az egy szótól teljesen kiakadtam volna, de ez mostanában szinte szokásos volt, hogy mindig a fejemhez vágja. Nagyon rosszul esett, de nem szóltam már erre inkább semmit.
- Nem értelek. Teljesen kifordultál önmagadból. mintha nem is te lennél. Fogalmam sincs, hogy mi van, de ez nem jó így. Alig vagy itthon, ha itthon is vagy nem beszélsz velem. Nem szólsz hozzám, csak ha én mondok valamit, és akkor is egyszavas válaszokat adsz. Elegem van már ebből. – álltam fel az ágyról, és éreztem, hogy nem bírom már soká, mindjárt elbőgöm magam, de nem akartam.
- Sajnálom, csak sok a munkám. – forgatta meg a szemét.
- Tudom. Tisztában vagyok vele, hogy sok a dolgod, és szereted, fontos neked a munkád, viszont úgy érzem, hogy fontosabb, mint én, vagy Norina. – böktem ki, amit gondolok, és amikor nem szólt semmit, nyilvánvalóvá vált számomra, hogy igazam van. – Szólhattál volna pár hónappal hamarabb, hogy nem akarod ezt az egészet, és akkor most nem itt tartanánk. – mondtam ki szomorúan, és sarkon fordultam. Ki akartam menni a szobából, de utánam szólt.
- Nem! Ha Norina nem lenne, mi már rég nem lennénk együtt. – emelte fel kissé a hangját, de még mindig nem kiabált.
Szíven ütött ez a mondat, nagyon. Meghökkenve néztem rá, hirtelen mozdulni se tudtam. Mintha egy kést szúrtak volna a szívembe, aztán utána még jól meg is csavargatták volna. Annyira fájt mindenem, és legszívesebben sírva fakadtam volna, ahogy kimondta a szavait. Szóval szerinte, már nem lennénk együtt. Pedig reménykedtem, hogy van még esély arra, hogy újra minden a régi lesz, de ez a mondat, mindent világossá tett számomra. Ő már nem szeret, és csak Norina miatt van velem.
- Tudod, nem muszáj itt lenned. Fel tudom nevelni Ninát egyedül is. Nincs rád szükségem – mondtam összeszedve magam, bár tudtam, hogy ennek a fele nem igaz, Szerintem teljesen összetörnék, ha most vége lenne.
- Ja, persze – bólintott egyet, mint, aki egyáltalán nem vesz komolyan.
-  Miért vagy ilyen velem? – emeltem fel kissé a hangom – nem csináltam semmi rosszat. Hová lett az, akit szerettem? Egyáltalán ki vagy te? – kérdeztem bekönnyesedett szemekkel és megremegett hanggal. 
Ez volt az az alkalom, amikor már tényleg nem bírtam visszatartani magam, amikor már tudni akartam, hogy állunk. Nem akartam ezt így tovább folytatni. Tényleg elegem volt mindenből, de főleg ebből a bánásmódból, amiben, ebben a pár hétben részesültem. Úgy érzem, hogy nem ezt érdemlem. Tőle nem, és soha nem gondoltam volna, hogy egyszer ilyen lesz velem. Mintha nem is ő lenne, mintha egy teljesen más ember állna itt előttem.
Akarattal sem tudtam volna visszatartani a könnyimet, így patakokban kezdett el folyni az arcomról. Nagyon sebezhető voltam ebben a pillanatban, teljesen elgyengültem. Nagy, mély levegőket vettem, hogy kicsit lenyugodjak, mert eléggé felzaklatott ez a beszélgetés. Krisztiánra néztem, és ő is épp engem figyelt. Kicsit más volt az arca, heteken át, most először láttam rajta, hogy talán elgondolkodott azon, hogy valójában miket művelt, és hogy viselkedett mindenkivel. Láttam a tekintetéből, hogy most jön rá, mennyire letért a helyes útjáról, és, hogy mennyire nem volt önmaga. Nem szólt semmit, csak folyamatosan arcom fürkészésével volt elfoglalva, én pedig könnyeimmel együtt, szipogva álltam ott. Tudtam, hogy büszkesége miatt, nem fog semmit sem tenni, ezért mivel nem szándékoztam a társaságába lenni, letöröltem a könnyeimet, és kimentem a szobából. Ránéztem Norinára, de ő még mindig érdeklődve figyelte a tv-t, ezért bezárkóztam a fürdőszobába. Zokogva dőltem neki az ajtónak, és csúsztam le a földre. Nagyon fájt mindenem, talán még soha nem éreztem magam ennyire elveszetnek, ennyire egyedül. Akartam, hogy utánam jöjjön, és tudom, hogy a régi Krisztián már régen utánam jött volna, de ő már rég nem az, aki volt, és kezdem elveszteni a reményt, hogy még valaha visszakapom.
Nem vágytam másra most csak a magányra, hogy kicsit egyedül lehessek, de tudtam, hogy nem ülhetek végtelenségig a földön, így nagy nehezen felálltam, és a tükör elé sétáltam. Szörnyen néztem ki, rendesen elborzadtam a látványtól. A szemeim pirosak voltak a sírástól, az arcom teljesen nyúzott, kialvatlan volt. Kicsit felfrissítettem, megmostam hideg vízzel, és sikeresen abbahagytam a sírást. Néztem magam egy ideig a tükörbe, de végül inkább kimentem a szobából. Azonnal beszélni akartam valakivel, így előkerestem a telefonomat, ami a konyhába volt, majd leültem egy székre, kikerestem Linda nevét, és azonnal hívtam. Pár csöngés után szerencsére fel is vette.
- Szia. – szólt bele vidáman. – Mi újság?
- Szia. – köszöntem neki, de a hangom nagyon rekedt volt. Megköszörültem a torkom, és úgy szólaltam meg újra. – Linda, én már nem bírom ezt tovább. Annyira rossz. – mondtam halkan, szinte suttogva. Nem sok kell hozzá, hogy újra elsírjam magam, de próbálom visszatartani a könnyeimet.
- Viki, mi történt? – kérdezte aggódva.
- Krisztián. Úgy érzem, hogy vége van. Nem szeret már, és olyanokat vágott a fejemhez, amiket soha nem gondoltam volna, hogy egyszer az ő szájából fogok hallani. – kezdtem el szipogni, de gyorsan letöröltem a könnyeimet.
- Esküszöm, hogy megfojtom azt az idiótát. – dühöngött, és láttam magam előtt, ahogy a szemét forgassa és összeszorítja a fogát. – Kicsim, szerintem menj el kicsit a szüleidhez. Lehet jót fog tenni kettőtöknek ez a pár nap.
- Gondolod? – kérdeztem bizonytalanul? – Félek, hogy már nem lehet semmit csinálni. Félek, hogy tényleg ennyi.
- Akarod, hogy átmenjek?
- Nem, jobb most így. Gondolkozok még, de lehet jobb lesz egy kis időre elmenni innen. Amúgy is régen találkoztam már anyuval.
- Rendben. Ha bármi van, akkor hívj fel, tudnod kell, hogy bármiben számíthatsz rám, és Tomira is.
- Köszönök mindent nektek. Majd hívlak. Szia.
- Szia, és vigyázz magatokra. – köszönt még el, majd letettük. Sóhajtottam egyet, és felálltam, majd elindultam a szobába, hogy összecsomagoljak pár ruhadarabot..

14 megjegyzés:

  1. Jujj nagyon jó rész lett nagyon tetszik..Bár egyben szomorú is,remélem Krisztián rájön h mekkora barom h ezt csinálja...Remélem nem lesz ebből szakítás mert nagyon szép pár Viki és Krisztián,Norina pedig egy kis tündér :) Várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett...nagyn tetszenek ezek a részek, és Krisztián viselkedése is mármint nekem fura h ilyen, érzéketlen, mi történt vele h ennyire megváltozott? szegény Vikit csak sajnálni tudom, h ilyeneken kell keresztűl menni, pláne + még1 gyerek akinek boldogságot kéne hozni és nem ezt és Krisznek ez a beszólása ha a gyerek nem lenne nem lennének már együtt...tuti h faképnél hagytam volna akkor, remélem a való életben nem lesz ilyen Krisz...ha lesz gyereke.

    VálaszTörlés
  3. Szia. Hát ez a rész, lerombolta az alapból amugy sem a legjobb kedvemet... :-(
    Kölyök, ha eddig nem volt aki észhez térítsen, akkor remélem ezután lesz valaki, mondjuk én szívesen megteszem, Viki csak szólnod kell :-D
    Most jöhetne Tomika a szinre, a sértődött barát és Viki unokatesója is egyben :-) azt szivesen megnézném, ahogyan kiossza a Kölyköt...
    Mekkora bunkó ám, hogy ilyeneket mond: Ha Norina nem lenne, mi már rég nem lennénk együtt - ez egy nagyon gerinctelen viselkedés volt tőle. Ha már nem szereti akkor azt elkellett volna mondani, vagy azon lenni, hogy helyrehozni a hibákat, de ezt meg sem próbálta.
    Nagyon nem hiszem, hogy Krisztián igazat mondott vonla, arról, hogy hol töltötte az éjszakát... én már mindent kinézek belőle :-/

    Nagyon remélem, hogy az a 10 komi hamar összegyűl és hozod is az ój részt, mert nagyon kiváncsi vagyok.
    Meg kell, hogy dicsérjelek, mert Viki érzéseit, remekül leírtad, ügyes vagy!!!! *-*

    VálaszTörlés
  4. Váááá....egyre izgibb a történet...nagyon imádom...mindig alig várom az új részt...remélem Krisztián hamarosan 'megjavul' és minden rendben lesz. Eskü nagyon ügyes vagy. Imádom a történeteidet. Várom a következő részt ;)

    Viki :) (twitterről :D)

    VálaszTörlés
  5. waztaa. hát azért reménykedtem hogy Krisztián utána megy vagy megöleli valami..de nem.. :(

    nagyon szomi rész lett,és remélem hogy még időben észbe kap Krisztián..

    komolyan nem is értem hogy lehet ilyen Vikivel..1hónapja még csodálatosnak tartotta most meg a fejéhez vágja h 'Ha Norina nem lenne, mi már rég nem lennénk együtt. ' hát..tőlem tuti kapott volna egy szép kis pofont..

    ha így haladunk hamar összejön a 10komi,úgyhogy hajráá :P :D

    VálaszTörlés
  6. Szia
    nagyon jó lett ez a rész is
    de a Krisztián viselkedése egyre rosszabb...
    remélem észhez kap hogy mit mondott ezzel a mondattal:"Nem! Ha Norina nem lenne, mi már rég nem lennénk együtt."
    ha el megy a Viki a szüleihez majd akkor remélem rá jön,hogy milyen is lenne nélkülük az élete....
    Szandi

    VálaszTörlés
  7. nagyon jolett ez a rész:)) nem is értem h lehet ilyen érzéketlen tuskó krisztián...azért meg változott mióta megvan Norina, azért egy gyerek felelősséggel jár..és Krisz ezt leszarja nagy ívben, azt hittem h ha meglesz a gyerek akkor majd benő a feje lágya de nem, ugy látszik mégnem érett meg ehez, de ne csodálkozzon majd ha ott hagyák. de azért remélem ha elmennek vikiék utánuk megy....:DD
    hamar folytatást!!!!

    VálaszTörlés
  8. nagyon jolett a rész. Krisztián egy igazi bunko, és nem csodálkoznék ha az éjszaka egy nővel volt. undoritó amit leművel. szegény vikit sajnálom azt hitte h majd minden jólesz mikor megérkezik az a csöpség de nem, és lehet h az az oka h ennyire eltávolodtak egymástol. lehet h krisz még nem áll készen az apaságra...:/ mind1 remélem hamar összegyűl az a 10 komment:))

    VálaszTörlés
  9. Bocsánat, hogy tegnap nem vártam meg, míg felteszed, de mentem írni meg aludni :) Viszont megérkeztem.
    Atyaég, Krisztián mekkora paraszt :O Szerintem igazán megérdemelné, hogy Viki elmejen a szüleihez Norinával, de szó nélkül, és ne is menjen vissza hozzá többet. Mondjuk Viki fél, hogy vége, de ezzel nagyon betenne Krisztiánnak, és lehet, észrevenne, hogy egy bunkó tapló lett belőle.
    Elképzelni sem tudom, hogy miért lett ilyen, meg hogy ebben mit élvez, szóval siessél a következővel Vikii :) Jó lenne, ha rövides időn belül változna Krisztián. Jó irányba! Bár, így meg izgibb :D
    Na, ez már a nyolcadik komment lesz, szóval igyekezz! :DD
    sziia :)

    VálaszTörlés
  10. igaza van adreee_ -nak jó nagy paraszt lett a krisztián, kiváncsi lénnek mit csinálna ha egyszer haza jönne az üres lakásba...nagyot nézne. térjen már észhez, van 1 gyereke talán felelősség kéne vagy valami. ezek az ujbarátok furáváv tették.
    na de meg van a 10 komi kérjük a részt!!!!:DDD

    VálaszTörlés
  11. Hellohelooooo!!!!
    Meg is van a 10 komi, nem kellett ám sokat várnod, látod, mennyien imádjuk azt, ahogyan írsz és a sztorit is persze, az első szótól az utolsóig :-)
    Várjuk a frisset, MA!!!!!!
    Tudod az ígéret szép szó, ha betartják úgy... :-)

    VálaszTörlés
  12. szépestét :))
    én még mindig tartom h Kriszt vki pofozza fel, hátha az segít neki... :DD
    jah és izéé most akkor Viki és Norina elmennék egy időre, de akkor nem fog kiakadni?? vagy újra normális lesz?!
    túl izgalmasak a részek :DDD dede ez nem panasz!! hallod :DD
    várom a holnapi részt :)) *ahhoz ígérem időbe komolok*

    VálaszTörlés
  13. Szia!Kezdem azzal h nagyon jók az új részek!
    Folytatom azzal h egyet értek mindenkivel mert Krisztián tényleg egy bunkó paraszt lett és én is Viki helyébe felpofoztam volna h mondhat ilyet :"Nem! Ha Norina nem lenne, mi már rég nem lennénk együtt" de sztem ezt a mondatát még megfogja bánni ha Viki elmegy a kicsivel egy kis időre a szüleihez!Nagyon várom a frisst úgy hogy remélem ma már lesz mert már ez a 13.komi! Puszi :):D:P

    VálaszTörlés
  14. Juj*-*
    Köszönöm mindenkinek nagyon-nagyon szépen, hogy írt!! Nem gondoltam, hogy ilyen hamar meglesz a 10 komi, azt pedig, hogy még több, végképp nem.
    Nagyon jól esik, hogy írtak olyanok is, akik eddig nem, és jó olvasni, hogy ti miket csinálnátok hasonló helyzetben. :D
    Azt látom, hogy az a mondat mindenkinél nagyon betalált:D A terhes tinik egyik részéből loptam. Hihi:P :D
    Krisztián viselkedése senkinek sem tetszik, de teljesen megértem.Kicsit sajnálom, hogy milyen kis bunkót csináltam belőle:D Hihi:D
    Nagyon köszönöm még egyszer mindenkinek aki írt, ez nekem nagyon jól esik. Soha nem kaptam még ennyi véleményt! :)
    Ma este jön az új rész, remélem, hogy ahhoz is írtok majd! :)

    VálaszTörlés