2011. november 20., vasárnap

18. fejezet *UTOLSÓ*

Fhú, utolsó rész. Tudom, hogy eléggé rövid lett ez a sztori, de nem terveztem ezt hosszúra. Sok komit kaptam rá, és szerettem ezt írni, de ennyi. Szeretnék mindenkit megkérni, hogy véleményezze az egész sztorit. Nagyon örülnék neki, mert nekem az nagyon fontos. Szóval akik eddig nem írtak, azokat is kérem, hogy most írják le a véleményüket. Köszönöm szépen!:)



Meglepődve néztem rá, és hirtelen melegség járta át az egész testemet, ahogy ezeket a szavakat kimondta. Már épp válaszolni akartam, amikor hirtelen közbeszólt.

- Figyelj, nem megyünk el innen?
- De, menjünk. – bólintottam. Tényleg nem ez a legmegfelelőbb hely arra, hogy ezt megbeszéljük.
- Gyere. – állt fel, majd a kezemért nyúlt, és egymásba kulcsoltuk, úgy mentünk oda Benceékhez.
- Mi megyünk. – mondtam. Tina kérdőn nézett rám, de én csak megöleltem.
- Minden rendben? – súgta a fülembe.
- A legnagyobb rendben. – mosolyogtam rá, miután elengedett. Megnyugodott, és bólintott egyet.
Elköszöntünk a többiektől is, akiket megtaláltunk, majd még mindig kézen fogva elhagytuk a klubot. Szerencsére hamar sikerült fognunk egy taxit, mert semmi kedvem nem volt most ott ácsorogni. Az úton csendbe voltunk, de folyamatosan szorítottuk egymás kezét, egy percre sem elengedve. Izgultam kicsit, mert biztos voltam benne, hogy ez az este eléggé meghatározó lesz a kapcsolatunkba. Most fog eldőlni minden. Alig vártam, hogy végre megérkezzünk, és 10 perc után a taxi le is parkolt Krisztián lakása előtt. Gyorsan kifizette a sofőrt, aztán elindultunk felfelé. Kicsit zavaros volt az egész, de próbáltam nyugodt maradni. Amikor felértünk, lerúgtam magamról a magas sarkúmat, mert már nagyon fájt benne a lábam, aztán bementünk a nappaliba, és leültem a kanapéra.
- Kérsz valamit? – kérdezte.
- Nem, köszi. Inkább gyere ide. –nyújtottam felé a kezem, ő pedig lehuppant mellém. – Komolyan gondoltad azt, amit a Pink-ben mondtál?
- Igen. – bólintott egy aprót, és a szemembe nézett. – Teljesen komolyan. Tudom, hogy veled képes vagyok túllépni Enikőn.
- Biztos vagy benne? Bennünk? Mert ha nem, akkor még most hagyjuk abba, később sokkal jobban fog fájni. – mondtam. Szerettem volna tisztázni mindent. Elfogadtam volna, ha Enikőt válassza. Fájt volna, szenvedtem volna a döntésétől, de azt akarom, hogy boldog legyen, és ha ő Enikővel lesz boldog, akkor én kész vagyok elengedni…
- Igen. Biztos vagyok benne Alíz. Veled akarok lenni. Komolyan mondtam azt, hogy kezdek beléd szeretni. – fogta meg a kezem.
Annyira jól esett ez a kis lelkemnek. Nagyon jó volt ezt hallani. Totál elérzékenyültem, de sikerült visszatartani a könnyeimet, hiszen mégis, hogy nézni az ki, ha most én itt elsírnám magam. Az egyáltalán nem rám vall.
- Én is kezdek beléd szeretni Krisztián. – mondtam ki őszintén, mélyen a szemébe nézve. Régóta nem mondtam már ezt senkinek, és nem gondoltam volna pár hónapja, hogy Krisztián lesz az. Elmondhatatlan, ami kialakult köztünk ebbe a kis időbe, és, hogy mennyit változtam miatta. Láttam az arcán, hogy ő is meglepődött a kijelentésemen, mint ahogy én az övén, de aztán halványan elmosolyodott, gyengéden magához húzott, majd lágyan megcsókolt. Számtalanszor csókolóztunk már, de mindegyik csókunk közül ez volt a legjobb. Tele volt érzelmekkel, és édes ajkai csak úgy falták az enyémeket. Nem tudtam betelni vele.
Elég sokáig ültünk még ott a kanapén a nappaliba, beszélgettünk, kisebb-nagyobb csókokkal megszakítva, aztán miután kezdtünk fáradni, egy közös zuhany után bezuhantunk az ágyába. Szorosan magához húzott, és ameddig el nem aludt, addig simogatott a puha kezeivel. Én is próbáltam aludni, de egyszerűen nem ment. Végig a mai nap, vagyis inkább az este járt az eszembe. Levakarhatatlan volt a vigyor az arcomról. Megijedtem az elején, amikor Krisztián mondta, hogy még nem lépett túl Enikőn, de aztán teljesen megnyugodtam. Jobban nem is sikerülhetett volna ez a nap…

2 hónappal később
2 hónap sok idő, és sok mindent történt ez alatt.
Ami a legnagyobb meglepetés mindenkinek, az Tomika és Fanni kapcsolata. Utálatból, szerelem! Sokáig kerülgették egymást az után a bizonyos eset után, de végül Fanni nem bírta tovább, és mindent bevallott Tamásnak, és most a legnagyobb boldogságban vannak. Én nagyon szurkolok nekik, mert hihetetlen, hogy milyen aranyosak együtt. Két külön világ mindkettő, de így egészítik ki egymást. Biztos vagyok benne, hogy nagyon sokáig együtt lesznek.
Tina és Bence, ők a mintapáros. Éldegélnek, mint hal a vízbe, a legnagyobb boldogságban, megértésben.
 Krisztián és én most már száz százalékosan biztosak vagyunk az érzéseinkben. Szeretjük egymást, és rég voltam már ennyire boldog, mint most vele. Sok időbe tellett mire ide eljutottunk, de megérte a sok szenvedés. Boldogabb vagyok, mint valaha, és ezt csakis neki köszönhetem. Kisebb veszekedések mindig vannak és lesznek is, mivel mindketten nagyon makacs emberek vagyunk, de azokat hamar megbeszéljük, és másnap már nem is emlékezünk rájuk. Sose gondoltam volna, hogy egyszer én és Ő eddig eljutunk. Az egész egy kis kalandnak indult, aztán sokkal több lett belőle, valami sokkal jobb, érzelmesebb. Annyi minden változott ebbe a pár hónapba, hogy elmondani sem tudom. 
Mérhetetlenül boldog voltam, Krisztián nagyon megváltoztatott. Szinte egy teljesen más ember lettem mellette, és nem bánom, mert így vagyok egész. Vele.
 

8 megjegyzés:

  1. őő helloka :D
    őszintén szólva nemtom mit írjak most komiba, mert szerintem úgy nagyjából twitteren mindent leírtam :DD
    hát amikor így láttam h utolsó rész mondom mivan? nem úgy volt h 4-5 rész még lesz.. :// dededede!
    eltekintve h utolsó és tényleg kár, nagyon tetszik :) az egész h nem volt a pinkbe balhé Enikő miatt, nem volt veszekedés :) és az is ahogy elzártad hogy nem húztad vontad. :) nekem tetszik nagyonnagyon ;)
    és hát hogy mivel most ezt lezártad, lesz vmi máás ami remélem ugyanilyen jó lesz mint az eddigiek :) és én drukkolok ;)
    értelmet szerintem ne keress a komimba :"D
    puszóóók <3

    VálaszTörlés
  2. Utolsó részhez egy igazán hosszú vélemény jár!
    Kezdeném mondjuk ennek a résznek az elejével, aztán rátérek az egész történetre.

    Nagyon aranyos volt! Az eleje! annyira őszinte, megható, bensőséges volt. Most éreztem csak igazán, hogy tényleg szeretik egymást, és hogy tényleg fontos számukra a másik!

    Tomika és Fanni!! Nem megmondtam már az elején?? na jó.. hagyjuk inkább:D Örülök, hogy összejöttek. Annak is örülök, hogy Bence és Tina jól meg vannak!
    A történet vége *-* sírtam rajta! nagyon megható, ahogy leírtad Krisz és Alíz kapcsolatát.
    "Szinte egy teljesen más ember lettem mellette, és nem bánom, mert így vagyok egész. Vele. "
    ez annyi szép *-*
    Féltem ugyan, amikor megláttam, hogy tényleg ennyire rövid, meg hogy van benne egy hirtelen időátugrás.... de nagyon ügyesen megoldottad! nincs hiányérzetem! tökéletesen leírtad, és minden benne van!

    A történet egészét nézve hatalmas volt! Rengeteg érzés, őszinte gondolat feltűnt benne. Érdekes volt látni, hogy egy apró kis kalandból, hogy bontakozik egy ekkora szerelem! Látni a szereplők jellem fejlődését, érzelmi változását...leírhatatlan, az amit most érzek!
    Csak ülök a képernyő előtt, és nem tudok mit mondani. Egyre csak az jár a fejemben, hogy most vége..tényleg mindennek vége?
    Hiányozni fog ez a történet! Alíz már nagyon a szívemhez nőtt. Nem hittem, hogy ennyire szerethető, és kedves lány lesz.

    Egy vigasztal, hogy nemsokára folytatódik a régi történet. Azt is fájó szívvel engedtem el. Viki is a szívemhez nőtt!

    Kíváncsian várom, mit hozol ki belőle!

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Remek befejezés lett, méltó hozzád és a történethez!!! nagyon gratulálok, és azt remélem, hogy ilyen jó történetet fogok még tőled olvasni, mert remélem itt nincs vége az írásnak, hiszen tudom, hogy szereted ezt csinálni!!!! :-)
    Krisztián és Alíz igazán jók együtt, szerintem ők azok akik teljesen kiegészítik egymást, bár tényleg nehezen és furcsán indult a sztori. Alíz harmadiknak lépet be ebbe a "kapcsolatba", ami valjuk be nem volt túl pozítiv dolog, a szeretője volt Krisztiánnak, majd szépen lassan átvette nemcsak Enikő szerepét az ágyban, hanem krisztián szívében is az ő helyét. :-D Sőt szerintem annál jóval többet érez iránta!!!!
    Egyszerűen 9rülök, hogy így alakult a kettőjük sztorija és élete, másrész csalódottságot is érzek, mert hiányozni fog az olvasás, olykor mosolyt csaltak az arcomra, a viccelődéseikkel és persze a lazásággal ahogyan kezelték a dolgot, ja és azoka a bizonyos részek... :-D
    Vikicaa nagyon ügyes vagy, egy fantasztikus, kerek sztorit hoztál össze, ebben a 18. részben!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szerettem ezt a sztorit,furcsálltam is hogy már a befejezést olvasom :O :D
    nagyon jó volt az alap ötlet,hogy mindig "rosszak" voltak és titokba csináltak mindent.. :D
    szerettem benne Alízt,attól még hogy céltalan életet élt,tele volt érzelemmel,csak a végén jött rá igazán. :)
    Krisztián..hát kanos volt végig az mér tuti.háhá.. :D de a végén neki is előjött a romcsi éne és szeretgette Alízt :)
    Remélem az új történet is ilyen ötletdús lesz,imádom az írásaidat. na szijaa :)

    VálaszTörlés
  5. Héééló :DDdd
    Mi az hogy vége? sírok :( annyira rövid volt, 18 rész, de persze ennek is megvan az előnye és imádtam az egészet. De komolyan. Olyan irigy vagyok rád. Szeretném, ha az enyém is ilyen jó lehetne :) :$ DE persze megvan az előnye ennek is. Tudod, így gyorsan lehet visszaolvasni, ha úgy tartja kedvem. És remélem lesz időm, mert kedvem tuti :D
    Na akkor az új részről :) Oooooolyan happy lett az end... na ez aztán magyar volt, de lényeg a lényeg, tök zsír, hogy Krisztián nem lépett le, és ment vissza Enikőhöz. :D Szegény Alíz megérdemelte már, hogy boldog legyen és hát Krisztián mellett.... aaa *.* Tina és Bence olyan cukik. Mondjuk Bence egyedül is az :$ Tomika meg Fanni... hát az poén. De mégis tök életszerű. Mindig azok kerülnek közel egymáshoz, akik úúúúúgy utálják egymást :D Láttam már ilyet, csak az barátságon alapult. És még mindig legjobb barátnők :D na mindegy :D
    Szóval imádzam az egész történetet. Perfect! Alig várom az új törit, mert szerintem kezdj újat :)
    Jajajajjj és még valami. Egy tanács, de tényleg ne vedd bántásnak vagy valami, csak erre nekem is még két éve felhívták a figyelmem, és szerintem tökre igaz. Szóval néha így feltűnik, hogy te is -meg néha én is- kavarod az ideidőket. Szóval egyik pillanatban múlt a másiknak jelen. Érted, mire gondolok, igaz? :) és tényleg nem sértés, csak ezt nekem is sokszor mondták :)hogy megfogadod e, az már a te dolgod :)
    Na már csak annyi, hogy számíthatsz rám a következő történetnél is ;)
    Sziia :)

    VálaszTörlés
  6. Fhúúú.. :D
    Nagyon köszönöm nektek a hosszú véleményeket, nagyon-nagyon jól esnek!

    Névtelen: köszönöm szépen, jól esett, hogy írtál! igen, úgy volt, hogy kicsivel több rész lesz még, de aztán így alakult.:)

    Viky: Hosszú vélemény mint mindig, és imádtam, mint mindig!:D Örülök neki, hogy ennyire tetszett a sztorim, és örülök, hogy mindig kaptam tőled véleményt, nekem ez nagyon jól esett/esik! Mindig a tieiden nevettem a legtöbbet, és nem mindig vártam őket. Remélem, hogy még sokáig fogok kapni tőled olyan jó, hosszú, vicces véleményeket!:) Egyébként igen, igazad van, sok érzelem volt ebbe a sztoriba:)) Köszönöm még egyszer neked! :)

    Egy lány álmai: Te is minden részhez írtál nekem, és nagyon hálás vagyok ezért! Mindig imádom olvasni a jó észrevételeidet, gondolataidat, hogy mindig a sorok mögé látsz! Neked is nagyon szépen köszönöm! :)

    Mila: Örülök, hogy most így a végére írtál, még ha közbe nem is, de legalább most tudom, hogy olvastad a történetem, és tetszett. Köszönöm!

    Adri: Igen-igen, ez most rövid lett, tudom, de nem kell mindennek hosszúnak lennie, és tudod, nézd a jó oldalát! :D "happy lett az end" ez nagyon jól megírtad! :D Egyébként nagyon sokszor elmosolyodtam a véleményeiden, pont mint ezen is, nagyon szeretem őket. Az pedig, hogy jobb vagyok nálad, nagy butaság! Köszönöm, hogy írtál nekem, hogy olvasod a sztorimat, ez nekem nagyon sokat jelent! :) Amit a végén írtál, azzal semmi baj. Köszönöm, hogy szóltál.:)


    Remélem, hogy a továbbiakban sem fogok majd nektek csalódást okozni, és tetszeni fog az új történet is!:)
    Még egyszer mindenkinek köszönöm, hogy írt :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon megkésve :D de írók :)
    Én őszintén megmondom,hogy az elején még nagyon nem tetszett elolvastam az első 2-őt és azt jó akkor én ezt itt abba hagyom...Aztán unatkoztam és folytattam a végére nagyon meg tetszett. :)Ez sokkal másabb volt,mit az előző itt nem részleteztél annyira meg úgy minden :D Nagyon örülök,hogy Tomika és a Fanni össze jöttek. :) És az is,hogy ennyire bonyolultra írtad Viki és Krisztián kapcsolatát. Nagyon jó lett grat hozzá!
    (szasza870 twitterről )

    VálaszTörlés
  8. SZia:) Semmi baj, lényeg, hogy írtál, és köszönöm! :) Nekem is sokszor van ilyen, hogy először nem akarok elolvasni valami sztorit, de aztán mégis. örülök, hogy tetszett, és elolvastad! Köszönöm, hogy írtál, remélem, fogsz a következőkhöz is:)

    VálaszTörlés