2011. október 26., szerda

7. fejezet


A napok teltek, múltak, de a hangulatom egy kicsivel se lett jobb. Folyamatosan bejártam az egyetemekre, és különböző dolgokkal próbáltam magam elfoglalni, hogy ne gondoljak Krisztiánra. Próbáltam újra a régi lenni, de eddig nem nagyon sikerült. Fanni és Tina sokat voltak velem, együtt buliztunk, amit persze Bence nem nézett jó szemmel, mert Tomikával együtt ő sem szimpatizál túlságosan Fannival, de néha azért ő is eljött velünk. Egyik ilyen buli alkalmával viszont én maradtam egyedül, mivel Tina Bencével, Fanni pedig Tomikával volt. Furcsa, de akárhogyan mondják egymásra, hogy utálják a másikat, mostanában egyre többet vannak együtt, de a csipkelődések még mindig megmaradtak.
A bárpultnál ültem, ittam a koktélomat, és az embereket néztem, amikor hirtelen éreztem, hogy valaki néz. Kicsit megfordultam, és tényleg. Egy helyes pasi állt nem messze tőlem. Rám mosolygott, én pedig viszonoztam. Pár percig szemezgettünk, majd fogta az italát és odajött hozzám.
- Helló. – köszöntem neki.
- Szia. Hát te? Ilyen gyönyörűség egyedül? – kérdezte egy mosollyal az arcán.
- Hát, úgy látszik. – vontam vállat, de közbe én is szüntelenül mosolyogtam.
- Egyébként Máté vagyok. – nyújtotta a kezét.
- Alíz. – ráztam vele kezet.
- Gyönyörű, mint te.
- Köszönöm. – nevettem, majd kiittam az utolsó kortyot is a poharamból.
- Meghívhatlak még egyre? – bökött fejével a poharamra.
- Rendben. – bólintottam.
Rendelt még egyet magának is, aztán elkezdtünk beszélgetni. Kiderült róla, hogy már dolgozik, 26 éves. Jó fej, jó pasi, jó volt vele beszélgetni, és addig se gondoltam Krisztiánra. Később elmentünk táncolni is, aztán pedig számot cseréltünk, megígérte, hogy hívni fog, én pedig hazamentem a csajokkal.


Máté


 Máté betartotta az ígéretét, és 2 nap múlva hívott is. Egyre többet találkoztunk, amikor mindketten szabadok voltunk. Nagyon megkedveltem, egyre többet tudtunk meg egymásról, és sikerült kicsivel kevesebbet Krisztiánra gondolnom.
Igazából megbeszéltük, hogy barátok maradunk, de eltelt pár nap, mégsem beszéltünk, nem is láttam azóta. Talán jobb is így.

Furcsa volt, mert Mátéval nem ugrottunk mindjárt a dolgok közepébe. Szépen lassan haladtunk, nem kapkodtuk el a dolgokat. Alapból én nem ilyen vagyok. Nem szoktam randizgatni, de ez most más. Jól éreztem vele magam, mindig megnevettetett, mindig tudtunk miről beszélgetni. Sok közös témánk volt.
A csajok furcsállták a hirtelen váltást, szerintük csak ezzel próbálom mutatni, hogy nem érdekel Krisztián. Kicsit össze is vesztünk ezen, mert azt mondták, hogy egy pótléknak használom Mátét, ami nem igaz. Természetesen nem vagyok még túl teljesen Krisztiánon, de próbálkozom. Nem akarok már tőle semmit, hagyom, hagy élje a saját életét. Néha eszembe jutottak azok a napok, amikor csak együtt voltunk, beszélgettünk, de aztán gyorsan elhessegettem ezeket. Nem akartam rá gondolni.
Közben persze vége lett az egyetemnek, nyári szünet, végre. Már nagyon vártam, mert elegem van a sok tanulásból. A vizsgáim jól sikerültek, úgyhogy most minden a legjobb. Vagyis majdnem minden, de az nem lényeges.

                                  

Éppen Tinánál voltunk Fannival egyik péntek este, ilyen csajos napot tartottunk. Gyakran csináljuk. Egész nap együtt lógtunk, vásároltunk, most pedig már otthon vagyunk, és valami béna romantikus filmet nézünk DVD-n.
- Figyeljetek, gondolkoztam valamin, a héten. Mi lenne, ha elmennénk pár napra a Balatonra? Mindannyian. – szólalt meg Fanni.
- Hm, nekem mindegy. - vontam vállat, már majdnem bealudtam közbe.
- Mármint, hogy érted, hogy mindenki? – kérdezte Tina.
- Hát, mi 3an, Krisztiánék, Bence, Tomika. – lelkesült fel, miközben sorolta a neveket. Nekem szinte azonnal kipattant a szemem. Egy részből, hogy Krisztián és én, több napig. Nem tudom, furcsa lesz. A másik pedig:
- Tényleg, te mióta is vagy ilyen jóba Tomikával? Egyre többet beszéltek. – néztem rá.
- Ugyan már. – legyintett. – Párszor beszélünk csak. Lehet, hogy már nem utáljuk egymást, de nem is vagyunk még jóba.
- Aha, oké. – vigyorogtam, mire ő csak fejbevágott egy párnával.
Végül úgy döntöttünk, hogy ezt a kis kirándulást még felhozzuk a többieknek is, aztán pedig mind a 3an elmentünk aludni, mivel eléggé elfáradtunk. 

4 megjegyzés:

  1. nos, hol is kezdjem?

    Máté nagyon aranyos pasi!! első látásra bele szerettem :$ De azért ne hogy a végére Máté legyen a főszereplő Krisztián helyett, azt nem élném túl.

    hm.. lassan haladnak?? Alíz?? ezt valahogy nem tudom róla elképzelni... nem olyan csajnak ismertem meg, aki hetekig, sőt hónapokig beéri azzal, hogy néha elmegy moziba a barátjával xD (lehet kicsit eltúlozott példa volt..)

    hát van benne valami... lehet Alíz tényleg vigasztalódni kíván Mátéval. egyértelmű, hogy neki Krisz az igazi, a nagyon nagy Ő. Remélem hamar rá jön erre. Krisztiánnak is ajánlom, hogy minél hamarabb térjen magához, és vegye észre, hogy mennyire fontos neki Alíz!!

    okos barátnői vannak ám Alíznak. Balatonon...Krisztiánnal...hm.. mi lesz ott!! xD inkább bele sem merek gondolni, mit fognak ott művelni. tuti egymáshoz sem fognak szólni, aztán egy buli után piásan egymásnak esnek xD én bírnám!!

    már megint elkalandoztam. lassan azt fogjátok rólam hinni hogy csak AZON jár az eszem.. pedig ez nem így van!

    VálaszTörlés
  2. hát nem is tudom, Máté, Máté... :D
    kicsit eltúlzott példa? :D:D hát, nem is tudom:D:D:D
    a nagyon nagy Ő ? :D:D az.. neked ki a a nagyon nagy Ő ? :D:D:D:D
    annyit elárulok, hogy nem az lesz a Balatonon mint amit leírtál:P
    Amúgy ebből már nem beszéled ki magad, mert csak AZON jár az eszed.. már akartam is mondani:S
    viccelek.:D:D
    Köszi a véleményt♥:D

    VálaszTörlés
  3. Szia Vikicca.
    Érdekes lett a rész, tetszett, hogy részletesen leírtad Alíz gondolatait, azt, hogy mi játszódik most le benne.
    Kicsit egyet kell értsek, azzal a véleménnyel, hogy pótléknak használja, bár én helyesbítenék, szerintem csak felejteni akar és próbálna tovább lépni. Amit szinte lehetetlennek látok :-) Alíz gondolkozz!!! Kell neked a Krisztián. Hiába hangoztatok, hogy "de az nem lényeg", mikor hogy éppen DE!
    Máté szerintem is cuki, kapott egy kisebb szerepet, de ennyi...
    Krisztiánt hiányoltam kicsit, de jut eszembe ő most büntiben van, jelenleg "nem szeretjük"!!!
    Balaton - hm, az tart még meglepetéseket.
    Remélem nem kellesz szegény Alíznak végignéznie, ahogy Krisztián eljátsza a hős szerelmest Enikővel... mert az szemétség lenne krisztől.
    Várom a folytatást és ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Bocsi, majdnem elfelejtettem vissza írni. Már tegnap elolvastam a véleményedet, de nem volt erőm rá válaszolni, aztán most jutott eszembe:D

    Dee szeretjük azért Krisztiánt:p Őt nem lehet nem szeretni:D:D:D
    Köszönöm szépen, megpróbálok sietni, de nem ígérek semmit :)

    VálaszTörlés