2011. október 15., szombat

1. fejezet

Új rész, új sztori! Tudom, sokan a régi sztori folytatását vártátok, de igazából most még azt nincs kedvem folytatni. Lehet, hogy befogom valamikor fejezni, de remélem, hogy azért ez is fog nektek tetszeni. Várom a véleményeket!



- Mennem kell. – pattant ki Krisztián az ágyból, és kezdte el keresni a ruháit.
- Mi? Maradj még. – kezdtem el nyávogni, miközben a két könyökömön támaszkodtam.
- Sajnálom, de nem lehet. Már így is késésbe vagyok. – vette fel a pólóját.
- Állandóan sietsz, állandóan késésbe vagy. – sóhajtottam egy hatalmasat.
- Sajnálom. – jött oda egy gyors csókra, aztán felkapta a kocsi kulcsát és telefonját az éjjeliszekrényről. – Majd hívlak. Szia. – intett már az ajtóból.

                                                          

 Szinte még fel sem eszméltem, és már ott sem volt.  Komolyan mondom, nem hiszem el, hogy megint csak úgy lelépett. Végül is mindegy. Kezdem már megszokni. Mivel még csak délután 6 volt, nem terveztem az egész délutánomat az ágyban tölteni, így kiszálltam belőle és bementem a fürdőbe, ahol gyorsan lezuhanyoztam, aztán miután megtörölköztem visszamentem a szobámba és magamra kapdostam pár ruhadarabot, majd megcsörrent a telefonom.
- Igen?
- Szia. Mi a terved mára? – szólt bele Fanni, a legjobb barátnőm.
- Hm, nem tudom. Most ment el Krisztián. – fintorogtam. – Igazából szabad vagyok mára.
- Szuper. – lelkendezett. – Akkor este irány a Pink!
- Rendben. – vontam vállat.
- Szuper. Ott találkozunk, mondjuk fél 10-kor.
- Jó-jó. – bólogattam.
- Akkor, szia csajszi. Ne késs!
- Oké, szia. – nevettem, és letettem a telefont.
 Örültem a mai bulinak, hiszen már régen voltam, és egy ideje a barátnőmmel se találkoztam. Teljesen rápörögtem. Fél 10-ig még volt egy kis időm, így gondoltam, hogy addig elpakolok a lakásban, mert úgy nézett ki, mint ahol bomba robbant. Eltartott egy ideig, és nagyon örültem, amikor végre már végeztem. Már fél 9 volt, amikor elkezdtem készülődni. Először felvettem a ruhámat, aztán csináltam magamnak egy fekete-sötétkék füstös sminket, a hajamat pedig kivasaltam, és szabadon hagytam. Hívtam egy taxit, és amíg arra vártam, felvettem a magas sarkúmat és beálltam a tükör elé. Teljes mértékben elégedett voltam magammal. Minden beképzeltség nélkül mondhatom, hogy jó csaj vagyok.  Amikor a taxi megérkezett, lementem, bemondtam neki a címet, ő pedig kicsivel több, mint 10 perc után leparkolt a Pink előtt. Fizettem, aztán egyből kiszúrtam az élénksárga ruhában lévő barátnőmet.
- Sziaa. – köszöntem neki, miután odaértem hozzá.
- Helló. – visította, majd megölelt, én pedig nevetve karoltam át.  – Mi van veled? Teljesen el vagy veszve. – kiabálta a fülembe, amikor már bent voltunk. Elég hangos volt a zene, így alig hallottam.
- Megvagyok. Igazából semmi különös, csak a szokásos. Veled?
- Ah, velem is. Vagyis kidobtam a Márkot. – legyintett. Tulajdonképpen nem csodálkozom. Fanni kéthetente válogatja a pasijait.

                                                    

- Pedig olyan aranyos volt.
- Jaj, dehogyis. Egy nyálgép volt.  – fintorgott.  - De mindegy is, ne beszéljünk róla. Inkább nézzük milyen a felhozatal. – fordult meg a bárpultnál, hogy a tömeget kezdje el nézni. Én addig rendeltem 2 koktélt. A buli az jó volt, sőt. Rengeteget táncoltunk Fannival, jól éreztem magam, nagyon. Amikor már kezdtem kifáradni, odaszóltam neki, hogy megyek, iszok valamit. Már a bárpultnál ültem, amikor észrevettem Tomikát. Egy számomra ismeretlen lánnyal volt. Ha ő itt van, akkor gondolom Krisztián is. Elkezdtem nézelődni, hátha meglátom, és így is lett. Ő is engem nézett, de ekkor észrevettem mellette Enikőt, a barátnőjét. Ó hát persze, hogy vele jött. Gyönyörű volt, mint mindig. Nem néztem őket sokáig, elfordítottam a fejemet, és kértem egy újabb koktélt. Tulajdonképpen nem zavart, hogy itt van, kit érdekel. Bulizni jöttem, nem vele foglalkozni.  Az este további részében nem is nagyon törődtem vele, és jól éreztem magam. Egy pasival táncoltam, nagyon jól nézett ki. Egész jól elvoltunk, és láttam, hogy Krisztián nézett párszor. Bevallom ez jól esett. Ki kellett mennem a mosdóba, de amikor már jöttem ki, valaki megfogta a kezemet, és gyengéden nekilökött a falnak.
- Héj! – kiáltottam.
- Mit művelsz? – nézett rám dühösen Krisztián.
- Én? Csak jól érzem magam. – ráztam le magamról a kezét, és kicsit közelebb léptem hozzá.
- Jól érzed magad? Muszáj más pasikkal flörtölgetned össze vissza előttem?
- Mi van? Mit képzelsz magadról? Tudtommal nem nekem van barátnőm, úgyhogy én a helyedbe befognám a számat. – lettem én is dühös. Komolyan mondom, nem hiszem el, hogy még ő oktat ki engem.
- Az nem ugyanaz. – sóhajtott.
- Nem? Dehogyisnem. Amúgy is, megbeszéltük, hogy semmi kötöttség nem? Akkor meg mi bajod van? Állítsd le magad, most pedig hagyj békén, mert várnak. – adtam egy kis puszit a szájára, szinte alig érintettem ajkait, majd elmentem tőle. Eszembe se volt visszamenni ahhoz a sráchoz, mert hiába nézett ki jól, egy idióta volt, úgyhogy inkább visszamentem a pulthoz. Alig telt el pár perc, mikor leült mellém valaki.
- Szia csajszi. Te csak így egyedül? – vigyorgott Tomika.
- Szia. – öleltem meg. Már elég régen láttam. – Aha.
- Oh, feszültnek látszol.
- Az az idióta haverod feldühített. – mondtam neki. Tulajdonképpen nekem meg Krisztiánnak egy a baráti körünk. Fél éve ismertem meg a húgom által, aki Bence barátnője. Enikőn kívül, mindenki tudja, hogy mi van köztem és Krisztián között. Semmi kötöttség, csak szex. Jól érezzük magunkat, ennyi.
- Ki? A kölyök? Mért mit csinált? – nevetett.
- Ah, hagyjuk, nem fontos. – legyintettem. – Veled mi van? Lilla hol van? – Lilla Tomika barátnője. Utálom a csajt. Egy beképzelt ribanc.
- Otthon. Nem érezte jól magát.
- Persze. – dünnyögtem.
- Alíz, hagyjuk jó? Ezt már megbeszéltük egyszer.
- Oké, de akkor se tudom megérteni, hogy mit eszel rajta.
- Szeretem.
- Ó, persze. Szerelem, milyen buta dolog is. – vigyorogtam.
- Ajjaj, te lány. – csóválta meg a fejét és beleivott a koktélomba, rám kacsintott, majd ott hagyott.
- Húzzunk haza. – állt meg mellettem Fanni.
- Mi? Miért? – ráncoltam a homlokomat. Nem értettem, hogy most hirtelen miért akar haza menni.
- Mert nem jó itt. Szar. Jössz vagy maradsz? Láttam itt van Krisztián.
- Ja, meg Enikő. – fintorogtam. Megittam a maradék koktélomat és kifizettem. – Mehetünk.
- Szuper. Mehetek hozzád? – kérdezte. Gyakran alszunk egymásnál egy-egy buli után.
- Persze. – bólintottam, aztán elindultunk.

                                                        

Taxival mentünk, és én kb. 10 percre laktam a klubtól, így hamar odaértünk. Először Fanni ment el zuhanyozni, aztán pedig én, majd egymás mellé lefeküdtünk az ágyba, aztán már aludtunk is. 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó:)))De azt a Vikiset nem nagyon értem,jó lenne ha majd leírnád,hogy akkor mi hogy van:))De amúgy nagyon jó lett,tényleg:D

    VálaszTörlés
  2. Hát most nincs Viki :D most Alíz van, és új sztori :D
    Az most még mindig szünetel kicsit, de majd szerintem befogom fejezni, csak még nem tudom mikor :D
    Egyébként köszönöm szépen :))

    VálaszTörlés
  3. nagyon jól indul a sztori, érdekes, hogy ilyen laza kapcsolatban van Alíz és Krisztián, ez nem szokványos történet, azt már most látom. Sok fantázit látok benne, fogom szeretni ezt is. :-)
    Jaj, amúgy szólni akartam, hogy van benne egy kis elírás: "Viki", hagyjuk jó? Ezt már megbeszéltük egyszer.Tomika és Alíz beszélgetése...

    VálaszTörlés
  4. Neked is minden részhez fogok írni véleményt, akár csak egylányálmainak :D tehát, vigyázz!!
    Imádtam! hatalmas ötlet! látom, a szünet óta csöppet sem változtál. Még mindig remekül fogalmazok, és az ötleteid is nagyszerűek.

    aha! hogy Aliz, meg Krisz csak ....!! lesz ebből még több is!! kiváncsi leszek, hogy mi lesz a folytatás. Kriszitánt most igazi macsó szerepben láthatjuk. tetszik :$$ :D

    VálaszTörlés
  5. Jaaaj egylányálmai köszii, hogy szóltál :D mert először úgy volt ő is Viki lesz, de aztán úgy döntöttem mégse :D átnéztem egy csomószor pedig :D mindjárt kijavítom:D


    Viky köszi nagyon szépen itt is :)
    amúgy nem tudom, azt hiszem, hogy ez a sztori nem lesz olyan hosszú, ezt rövidebbre tervezem :D

    VálaszTörlés