2011. március 26., szombat

1.fejezet

Reggel az ébresztő órám hangos csörömpölésére ébredtem. Gyorsan kinyomtam és felkeltem az ágyból. Nagyon fáradt voltam, de szerencsére ma péntek és este megyek Pestre. Kinéztem láttam, hogy süt a Nap és ettől még jobb kedvem lett. Felvettem egy rövid ujjú pólót, egy mintás kapucnis pulcsit és egy csőfarmert. A fürdőszobában gyorsan fogat mostam, feldobtam egy kis sminket és kifésültem hosszú  szőke hajam. Felkaptam a táskámat és lementem a konyhába, ahol anyu már csinálta a reggelit.
- Szia, anyu.
- Szia, Viki. Jól aludtál? 
- Igen, köszi. Ne haragudj, de nincs időm reggelizni. – mondtam, majd nyomtam egy puszit az arcára, felvettem a csizmámat és a kedvenc fehér bőrkabátomat.
- Rendben kicsim. Vigyázz magadra.
- Oké. - kimentem az ajtón és siettem a buszmegállóba.
Amikor beértem a suliba gyorsan az osztályomba mentem, leültem az utolsó padba, és vártam a barátnőmet. Amikor beért már becsengettek, de a tanár szerencsére még nem volt bent.
- Szia csajszi! Várod már az estét, ugye? Látni az arcodon. – mondta nevetve, miközben kiszedte a táskájából a könyveket.
- Szia, Dorina. Igen,  nagyon. Hiányzik az a két hülye. – sajnos többet már nem tudtunk beszélni, mert bejött a tanár.
Ez a nap nagyon lassan telt, alig vártam már, hogy otthon lehessek. Amikor kiengedtek, szinte az elsők között  mentünk ki Dorinával. Őt már várta a barátja Peti, aki 20 éves és egyetemre jár. Nagyon szeretik egymást, már 2 éve együtt vannak. Elköszöntünk egymástól és én elindultam haza. Otthon anyu már az ebédet főzte.
- Szia, anya. 
- Szia! Nem is hallottam, hogy megérkeztél. Mindjárt kész a kaja. Addig teríts meg.
- Rendben.
- A suliban mi volt? – tette fel a szokásos kérdést, mint minden nap.
- Semmi. A szokásos unalom. – válaszoltam unottan.
- A többiek? – kíváncsiskodott.
- Anyu! Ne kezdjük, már ezt megint kérlek szépen. Nem akarok veszekedni. 
- Jó ne haragudj. De akkor sem értem, hogy miért vagy ilyen.
- Milyen? Ők használnak ki engem Krisztián és Tomi miatt. Elég! Nekem nem kellenek ilyen barátok. Nem akarok minden nap suli után erről beszélni. Jó? 
- Ha ezt akarod akkor rendben, de ez nem azt jeleni, hogy egyet értek veled. – csóválta a fejét és elém tette az ebédet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése